דלג לתוכן

הפרשה קטנה מהשד...

פורום מחלות שד וכירורגיה של השד

ד"ר מיכל שמעונוביץ מור

ד"ר מיכל שמעונוביץ מור

5.0
( 6 חוות דעת )
ד״ר מיכל שמעונוביץ מור מומחית בכירורגיה כללית וכירורגית שד ומלנומה. השלימה לימודי רפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, ירושלים והתמחות בכירורגיה כללית בחטיבה הכירורגית בבית החולים איכילוב, מרכז רפואי תל אביב. בתום ההתמחות השלימה התמחות-על בכירורגיה אונקולוגית, כירורגית שד ומלנומה בבית החולים Instituto Nazionale dei Tumori שבאיטליה. דר' שמעונוביץ מור עובדת כמנתחת בכירה במרכז השד וביחידה לכירורגיה אונקולוגית, בחטיבה הכירורגית בבית החולים איכילוב, מרכז רפואי תל אביב. בנוסף, מקבלת בקליניקה הרב תחומית לבריאות הנשית Tsuma בקרית אונו תחומי מחקר עיקריים שד ומלנומה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' סמי ניטצקי
פרופ' סמי ניטצקי כירורגיה
סגן מנהל המחלקה לכירורגיה של כלי הדם והשתלות ברמב"ם
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור כירורגיה
5.0
( 6 חוות דעת )
"ד״ר שמעונוביץ מקסימה ורגישה וסבלנית וזה מאוד עוזר לחווית הטיפול"
ד"ר ואלרי דונצ'יק
ד"ר ואלרי דונצ'יק כירורגיה
מומחה כרורגיה כלי דם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםהגדלת חזה והרמת חזה

פורום ניתוח הגדלה והרמת חזה מנוהל ע"י פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים אסף הרופא. היכנסו עכשיו והתייעצי עם מומחה!

לפורום הגדלת חזה והרמת חזה

פורוםפרוקטולוגיה ומחלות מעי

בפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי ניתן להתייעץ עם ד"ר רפאל אלון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי

פורוםבקע - הרניה

בפורום בקע - הרניה ניתן להתייעץ עם ד"ר משה דודאי, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום בקע - הרניה

פורוםמחלות שד וכירורגיה של השד

בפורום מחלות שד וכירורגיה של השד ניתן להתייעץ עם ד"ר מיכל שמעונוביץ מור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מחלות שד וכירורגיה של השד

פורוםכירורגית כלי דם

בפורום כירורגית כלי דם ניתן להתייעץ עם ד"ר אסף לבנון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום כירורגית כלי דם

פורוםטחורים

בפורום טחורים ניתן להתייעץ עם ד"ר רפאל אלון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טחורים
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו