דלג לתוכן

זרה לעשן כריתת פוליפים ממיתרי הקול

פורום צרידות ומיתרי הקול

פרופ' יקי כהן

פרופ' יקי כהן

פרופ' יקי כהן מומחה בעל שם עולמי לניתוחי ראש וצוואר, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון (1993). את הסטז' ביצע במרכז הרפואי סוראסקי-איכילוב בתל-אביב והתמחה באף, אוזן וגרון, ניתוחי ראש וצוואר. השתלם והשתתף במחקר, בבוסטון, בניתוחים אנדוסקופיים של הסינוסים ובשנת 2002 השתלם בהפרעות קול ובליעה בצפון קרוליינה. בשנת  2020 מונה פרופ' כהן כמנהל מערך א.א.ג בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שניהל את  מכון השמיעה והדיבור הפועל תחת מחלקת אף-אוזן-גרון בבית החולים משנת 2013. בין השנים 2003 ל 2013 שימש  כמנהל מרפאת הפרעות הקול והבליעה ומכון הדיבור והשמיעה  בבית החולים סוראסקי בתל אביב . בנוסף פרופ' כהן מנהל את המרכז להפרעות קול ובליעה תל אביב שהינו מיזם משותף של צוות רב תחומי הכולל מנתח ראש צוואר, רופא א.א.ג , קלינאי תקשורת המתמחים בקול ופדגוגים לשירה. המרכז ממוקם ברחוב הברזל 11 ברמת החייל.  עבודותיו ומחקריו זיכוהו בפרסים בקרנות מחקר. ד"ר יקי כהן פרסם עשרות מאמרים מקצועיים בעיתונות הבינלאומית ולמעלה מ-60 עבודות מחקר הוצגו בכנסים מדעיים בארץ ובעולם, ופרסמו בז'ורנלים המובילים בתחום הרפואה. כמומחה בתחום צרידות ומיתרי הקול, משמש גם כרופא המטפל של שחקני התיאטרות "הבימה" ו-"הקאמרי" וכן של "האופרה הישראלית". שטחי התעניינות ועיסוק מיוחדים של פרופ' יקי כהן: הקול המקצועי (זמרים, שחקנים, קריינים, מורים, פוליטיקאים, מנהלים). ניתוחים להסרת נגעים - נגעים שפירים וטרום סרטניים במיתרי הקול ( פוליפים, ציסטות , יבלות ) ניתוחי לייזר משמרים לגידולים ממאירים של הגרון. תיקון בעיות סגירה של מיתרי הקול(הזרקת חומרי מילוי, שומן למיתרים או מדיאליזציה בעזרת גורטקס). בעיות בליעה - אבחון באמצעות  הערכה אנדוסקופית /FEES לדף הפייסבוק של פרופ' יקי כהן לחצו כאן פרופ' יקי כהן מנהל פורום צרידות ומיתרי הקול מאמרים: קשה לבלוע? אבחון וטיפול בדיספגיה ניתוח לייזר טיפול בסרטן הגרון הפרעות שגורמים למורים לאבד את הקול
התור הראשון הפנוי: 08/04/24, 16:45
רופאים בתחום
ד"ר לירון מלכא
ד"ר לירון מלכא אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5.0
( 39 חוות דעת )
"הגענו לדר לירון מלכא וכבר בהמתנה היה נעים בחדר. היא ראתה את התיק של הבן שלי והבינה את הצורך, ניקר היה שהיא מכירה את הסיטואציה, ידע להסביר ולהפנות להמשך טיפול."
ד"ר יצחק דנו - דנו אסתטיקס
ד"ר יצחק דנו - דנו אסתטיקס אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
4.9
( 16 חוות דעת )
"הרגשה מצויינת לאחר טיפולי הזרקה התוצאות מדברות בעד עצמן המראה שנוצר טבעי ויפה. ד"ר דנו בעל ידי זהב פשוט אלוף אמין ומקצועי. ממליצה בחום!!!"
ד"ר זאב הורוביץ
ד"ר זאב הורוביץ אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
כירורג אף אוזן גרון, ראש-צוואר, אוזן תיכונה, שקדים אדנואידים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםגידולי בלוטת התריס וראש-צוואר

בפורום גידולי בלוטת התריס וראש-צוואר ניתן להתייעץ עם ד"ר בן ציון יהושע, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום גידולי בלוטת התריס וראש-צוואר

פורוםניתוחי אף

בפורום ניתוחי אף ניתן להתייעץ עם ד"ר יצחק דנו, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום ניתוחי אף

פורוםצרידות ומיתרי הקול

בפורום צרידות ומיתרי הקול ניתן להתייעץ עם ד"ר יקי כהן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום צרידות ומיתרי הקול

פורוםטינטון, צפצופים באוזניים

בפורום טינטון, צפצופים באוזניים ניתן להתייעץ עם ד"ר טליה מרק, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טינטון, צפצופים באוזניים

פורוםסחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

בפורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים) ניתן להתייעץ עם ד"ר יעקב בן דוד, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום סחרחורת וטינטון (רעשים ...

פורוםדלקת אוזניים ושיקום שמיעה

בפורום דלקת אוזניים ושיקום שמיעה ניתן להתייעץ עם ד"ר עמית וולפוביץ, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום דלקת אוזניים ושיקום שמיעה
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו