שאלה בנושא דפיקות לב חזקות לאחר שילוב אלכוהול עם ויאגרה מתאריך 10/05/2019 בפורום אי ספיקת לב והפרעות קצב באינפומד - פורטל הרופאה של ישראל.
מידע נוסף לגבי דפיקות לב חזקות לאחר שילוב אלכוהול עם ויאגרה בפורום הניהול:

  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
דפיקות לב חזקות לאחר שילוב אלכוהול עם ויאגרה רוני 10/05/2019 23:46
  • שלום, אני בן 23, לפני כשבועיים בהמלך חופשה נטלתי ויאגרה ולאחר מכן שתתי כמות מאוד גדולה של אלכוהול כך שסיימתי את הערב מקיא... יום אחרי הרגשתי קצת לא טוב.. חשבתי שזה כנראה מהאלכוהול.. ובהמשך 3 ימים נוספים אחד אחרי השני נטלי שוב ויאגרה בכל יום בכמות של 50 מג. לאחר אותם ימים התחלתי כבר להרגיש לא טוב, התקפי סחרחורת, דופק חזק, חולשה של השרירים, ראייה מטושטשת מעט. את הדפיקות לב החזקות אני מרגיש כמעט תמיד, אך יש לי התקפים שאני מרגיש סחרחורת ובלבול פתאום וגם מרגיש את הפעימות לב עוד יותר חזק. האם יש קשר כלשהו? האם הגיוני שנגרם לי נזק כלשהו מהערבוב הזה של הויאגרה עם האלכוהול? ומדוע אהי מרגיש את הדפיקות לב כל הזמן(לא דופק מהיר.. פשוט מרגיש את הלב פועם חזק).

  • + הוסף תגובה

הצטרפו לאינדקס הרופאים!