עמוד הבית > פורומים > הפרעות שינה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום הפרעות שינה


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
התמכרות לכדורי שינה אבי 30/10/2019 17:39
  • שלום, אבא שלי בן 58, מעשן ועובד בעבודה פיזית מאומצת. לאחרונה התחילו לו תופעות של התכווצויות וכאבי שרירים, חוסר תיאבון, מתח נפשי, מחשבות טורדניות ודיכאוניות ואף התקפי חרדה. אבי נוטל כדורי שינה מסוג בונדרומין כבר כמה שנים והגיע למינון של כדור וחצי לפני שנת צהריים ועוד כדור וחצי לפני השינה בלילה (סהכ 3 ביום). עם נטילת הכדורים התסמינים פוחתים משמעותית ולכן אנחנו חושדים שמדובר בתופעות לוואי של שימוש ממושך בכדורי שינה והתמכרות אליהם. האם אכן יש קשר בין הדברים? איך אפשר להיגמל מההתמכרות לכדורי השינה? האם ישנם תחליפים טבעיים מוכחים שיכולים להקל על התהליך? (מאוד מטרידה את אבא שלי המחשבה של להפסיק לקחת את הכדורים ולחזור למצב בו לא היה ישן בלילות)

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!