רופאים בתחום
פרופ' חנן גוזנר-גור פרופ' חנן גוזנר-גור
מומחה בראומטולוגיה וברפואה פנימית קרא עוד
פרופ' (PhD) בנימין ברטוב פרופ' (PhD) בנימין ברטוב
מומחה בפריון ומורפולוגיה של תאי הזרע. קרא עוד

פורום דיאטה ללא דיאטה

  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
פורום זה לא פעיל זמנית, עמכם/ן הסליחה
  • שתיית קפה
  • מיה
  • 03/02/2019 09:38
  • נאי שותה הרבה מאוד כוסות קפה ביום. כמה לדעתך צריך לשתות, והאם זה יכול להזיק? אני שותה עם 1% אחוז חלב.מה במקום זה אני יכולה לשתות שתיה קרה אם זה לא קפה, כי אני שותה גם קפה קר בדרך כלל?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • תזונה
  • אלה
  • 03/01/2019 09:35
  • בשר
  • ---
  • 04/01/2019 16:24
  • סיפור אישי ירידה של 35 ק"ג
  • דן
  • 23/05/2018 12:29
  • שלום רב , אני לא תזונאי ולא דיאטן ולא מאמן כושר אבל למדתי ויישמתי (בעיקר מהאינטרנט ומקריאת הרבה מחקרים) איך לקיים אורח חיים בריא ולהיות מאוזן . אני מעוניין להרצות ולספר את סיפורי כדי לתרום לקהילה ואולי זה יעזור למשהו .אשמח לדעת אם יש קבוצה גדולה שאני יכול להרצות בה ללא תמורה תודה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • סוכר
  • גאולה
  • 10/09/2015 15:06
  • גמילה מסוכר
  • ליאת שפר בן יעקב
  • 10/09/2015 15:16
  • גאולה שלום יש הרבה טרנדים סביב נושא האוכל. ואחד הטרנדים הוא "גמילה מסוכר". סוכרים הם למעשה פחמימות שנותנות אנרגיה לגוף. אני לא ממליצה להמנע מפחמימות או לבחור בדיאטה שאינה כוללת פחמימות. אפשר להחליף את סוגי הפחמימות שאת צורכת ולעשות בחירות בריאות יותר כמו דגנים מלאים ופירות. בנוסף, לפעמים הצורך בסוכר נובע מחוסר בחלבונים. האם את צורכת מספיק חלבונים בתזונה שלך? אם את מרגישה שאת לא שולטת בצריכת הסוכר שלך, יתכן שהדבר קשור גם להיבטים רגשיים הקשורים לאכילה. במקרה כזה, אני ממליצה במשך שבוע לבדוק מתי את אוכלת סוכרים בעיקר, ומה מוביל אותך לאכול אותם – שעמום, רעב, עצב, כעס, מתח וכו'. הדרך להגמל מסוכר באמת קשורה לטיפול עמוק יותר לסיבה שבגללה מלכתחילה את צורכת כמויות גדולות של סוכר. ליאת

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • המסת שומן בקור
  • לא פולשני
  • 21/03/2018 10:31
  • סוכר
  • יועץ למתקשים לרדת במשקל.
  • 17/03/2018 09:22
  • דיאטת השמנה
  • ליאור
  • 26/04/2016 15:12
  • מזון נוזלי משמין
  • עדי
  • 02/05/2016 14:35
  • עוד דבר
  • עדי
  • 02/05/2016 14:37
  • דיאטת השמנה
  • יועץ למתקשים לרדת/לעלות במשקל.
  • 17/03/2018 09:20
  • דיאטה
  • סולי בוסי
  • 28/03/2017 05:11
  • שלום לצוות אני בת 60 ושוקלת 74 גובהי 1.65 אני אוכלת ירקות מבושלים, וירקות ירוקים, דגים,מעט פחממות,ופירות .יש לציין שאיני מתעמלת ולא אוכלת בשרים ואיני מרבה בצריכת מים אלא רק ב 2-3 כוסות ליום, כי איני מסוגלת יותר מכך.עשיתי דיי הרבה דייאטות ומאוד התיאשתי לכן פניתי אליכם ומקווה שתעזרו לי.שאלותיי הם: 1}איזו דייאטה עליי לעשות בכדי לרדת במשקלי? 2}עד איזה משקל עליי לרדת לפי גובהי, 3}האים תה ירוק יכול להשפיע על ירידה במשקל, ובכמה אוכל לרדת בשבוע? אשמח לתגובתכם, חג שמח ותודה מראש

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • דיאטה
  • יועץ למתקשים לרדת במשקל.
  • 17/03/2018 09:18
  • גיל המעבר
  • סי
  • 22/07/2017 19:57
  • אני בת 48 המחזור הפסיק לי עליתי כ10 קילו לא מצליחה לרדת קיבלתי כדורים אסטרוגן בגלל גלי חום .עדין סובלת מגלי חום קשה לי לרזות ובנסוף בעיות עם הבן זוג חייבת עזרה בבקשה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • השיגי לך מאהב חדש מידי שבוע
  • המאהב
  • 24/10/2017 22:46
  • כדורי רזין
  • אנה
  • 13/08/2017 13:08
  • שלום, אני בת 24 , בריאה, עם עודף משקל ניכר זה היום השני שאני נוטלת כדורי רזין ותופעת הלוואי שמופיעה אצלי זה הרגשה של קושי בנשימה. האם זה צפוי לעבור והאם כדי לי להמשיך ליטול אצת הכדורים?

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • BMI גבוה
  • שלמה
  • 31/07/2017 08:10
  • אני מחפש רופא תזונאי אשר יוכל לעזור לילהשיל את עודף המשקל אשר מעיק לי מאו הרי נתונים אישיים גיל 83.5 גובה 1.76 משקל 120.3 BMI 39.7 מיקום אשדוד גדרה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • מדד למשקל תקין
  • אודליה
  • 04/07/2017 09:52
  • שלום, אני אשה נמוכה (153 ס"מ), אבל בעלת חזה גדול (DD) וגם הטוסיק שלי גדול. אני לא רזה אבל גם לא שמנה. רק מתוך זה לא נראה לי הגיוני להשתמש במדד bmi, כי לא משנה עד כמה אני ארזה הדברים האלה ישמרו על ה-bmi גבוה. האם יש מדד שלוקח את הגזרה בחשבון כדי שאוכל לסמן לי מטרה ריאלית ולהבין איפה אני נמצאת כרגע? תודה

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • דיאטה
  • סולי בוסי
  • 28/03/2017 05:05
  • שלום לצוות אני בת 60 ושוקלת 74 גובהי 1.65 אני אוכלת ירקות מבושלים, וירקות ירוקים, דגים,מעט פחממות,ופירות .יש לציין שאיני מתעמלת ולא אוכלת בשרים ואיני מרבה בצריכת מים אלא רק ב 2-3 כוסות ליום, כי איני מסוגלת יותר מכך.עשיתי דיי הרבה דייאטות ומאוד התיאשתי לכן פניתי אליכם ומקווה שתעזרו לי.שאלותיי הם: 1}איזו דייאטה עליי לעשות בכדי לרדת במשקלי? 2}עד איזה משקל עליי לרדת לפי גובהי, 3}האים תה ירוק יכול להשפיע על ירידה במשקל, ובכמה אוכל לרדת בשבוע? אשמח לתגובתכם, חג שמח ותודה מראש

  • + הוסף תגובה פתיחה בעמוד נפרד
  • הדפס
  • ארוחת ערב
  • ירחמיאל ב.
  • 29/05/2016 14:55
  • העיקר שיש חוש הומור
  • אלינה
  • 13/07/2016 18:26

אינפומד בריאות דיגיטלית בע"מ
infomed.co.il (הדפסה)