עמוד הבית > פורומים > גריאטריה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום גריאטריה

ד"ר רון בן יצחק

ד"ר רון בן יצחק מומחה לגריאטריה ופסיכוגריאטר
Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 false false false E עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
בילבול. נינה 08/11/2019 23:23
  • שלום. אימי בת 87,עצמאית בתפקוד,עם הפרעות זכרון קלות בקרע. נוטלת קסנקס ,נוקטורנו 3.5,קונטרולוק ,קרדילות ואליקוויס. אתמול הייתי עדה לתופעה שהלחיצה אותי: היא התבלבלה ולקחה כדור נוקטורנו 7.5 מ"ג,לא נטלה קסנקס. עכבןר כמה דקות היא החלה לדהר עם עצמה,החלה לשוטט בבית,שאלה איפו היא נמצאת ומדוע נמצאת במקום זה..זכרה שמות הילדים והנכדים. נרדמה כעבור רבע שעה -עשרים דקות.. המצב הלחיץ אותי מאוד. שאלה : האם יתכן שכל הץופעות הללו מגרמו מ-7.5 מ"ג נוקטןרנו או שמדובר במשהו הרבה יותר בעייתי ? ץודה

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!