עמוד הבית > פורומים > גריאטריה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום גריאטריה

ד"ר רון בן יצחק

ד"ר רון בן יצחק מומחה לגריאטריה ופסיכוגריאטר
Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 false false false E עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
ירידה קיצונית במצב הרוח שיר 02/12/2019 10:55
  • שלום אמא שלי בת 90 אחרי אירוע מוחי וגם לאחרונה נפילה, מטופלת בציפרלקס 10 מג' כבר הרבה שנים וקסנגיס. לאחרונה רופאת המשפחה ביטלה קסנגיס ונתנה קלונקס.. פסיכוגריאטר הוריד לה את הקלונקס ונתן elatrolet10. לוקחת גם targin 10 לכאבים עקב שבר בחוליה. בשבועיים האחרונים נוטה לבכי, עצבות, ומדברת וכועסת על דברים לא רלבנטיים שאולי קרו פעם. גם מתקשה להרדם. השאלה שלי היא האם משהו בהרכב התרופות הנוכחי גרם לה לכזה שינוי במצב הרוח שכן עד אז מצב הרוח שלה היה מצוין.

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!