עמוד הבית > פורומים > תזונת ספורט

פורום תזונת ספורט

גולשים יקרים, הפורום אינו פעיל כרגע עד להודעה חדשה. צוות אינפומד.
הודעה
מחבר
תאריך / שעה
סוכר ענבים אורן 01/01/2019 20:46
  • שלום, אני מבצע אימון כח של כשעה 3 פעמים בשבוע ולאחר מכן שותה שייק חלבון (מכיוון שאני זמין לאכול ארוחה רק לאחר כשעתיים מסיום האימון). המליצו לי להוסיף למנת שייק החלבון גם סוכר ענבים, האם זה אכן מומלץ? במידה וכן, מה הכמות הסבירה עבור אדם במשקל 78? תודה רבה על העזרה!

כמה חלבון אחרי אימון לבן 70 חני מור 25/12/2018 12:47
  • בעלי בן 70 שוקל בסביבות 70 קילו, מצב בריאות כללית טוב למדי, מתעמל באופן סדיר כמעט יום יום.השאלה היא לגבי התזונה לפני האימון ובעיקר אחרי האימון מבחינת כמות החלבון הנכון המתאים לגילו ולמשקלו, בצורה נכונה ולא מופרזת.מאד מודה לכם על תשובתכם.

פציעה ברגל רועי 28/11/2018 10:07
  • שלום רב, לאחר עומס של אימוני ריצה הרגשתי כאבים עזים במהלך אימון אינטרוולים בשוק למטה. הכאבים היו גם בחלק האחורי של הרגל (מתחת לשריר התאומים). לא הצלחתי ללכת על הרגל כמה ימים. לאחר כמה ימים הרגשתי שיפור קל והלכתי לרופא כדי לאבחן את הבעיה. הרופא אמר לי שמדובר בדלקת בגיד האכילס ונתן לי זריקה. שאלתי היא כזאת... רוב הכאב ברגל התרכז לי בשוק למטה, על העצם. האם הגיוני שהדלקת מורגשת גם בעצם? אני פשוט קצת בספק לגבי ההבחנה של הרופא, ואין תורים קרובים לאורטופד. תודה.

צריכת ברזל פריפול ותזונה סיגל 19/11/2018 17:03
  • שלום, התחלתי לצרוך ברזל פריפול בהמלצת הרופאה שלי (בשל חולשה שחשתי) אני מתעמלת ברוב ימות השבוע ורציתי לדעת מה כדאי לצרוך על מנת שהברזל ייספג טוב יותר והאם יש שעה מסויימת ביום שצריך לקחת את הברזל? תודה

כאב בעצם החיק (פוביס) אייל 12/11/2018 13:29
  • שלום ד"ר, אני בן אדם שכל החיים שלו אהב לעשות ספורט מגיל 15 ריצות אופניים משקולות מדרגות וכו... לפני שנתיים וחצי היו לי כאבים במפשעה דו צדדי מתחת לבטן התחתונה. עשיתי אולטרה סאונד לא ראו כלום בדקו אותי מגוון רופאים: כירורג, אורולוג, ראמטולוג, אורטופד ולקחתי גם חוות דעת שניה מכל אחד כזה ולא הבינו מה זה הכאב הזה, לא ראו כלום. עשיתי mri ולא ראו משהו מיוחד כלומר אין בקע או משהו שחד משמעית אומר ניתוח. עדיין לא ידעתי מה זה הייתי אצל אורטופד ספורט(שני חוות דעת) אמרו לי שיש sports hernia ואני צריך מנוחה. נחתי שנתיים ועברו לי הכאבים באמת. לאחרונה התחלתי לחזור לספורט ממש בקטנה כדורסל וחזרו הכאבים מה אתה ממליץ לעשות, תודה....

גלטין טהור מדגים מתאגרף 11/02/2018 21:48
  • היי,רציתי לדעת אם גלטין טהור שעשוי מדגים הוא בריא, אם כן איך הוא עוזר ואיך ניתן להשתמש בוא

שאלה מעולה תודה מיה 14/10/2018 20:41
  • מכירה רק את מה שמוכרים באייהרב. אמור להיות טוב - https://www.savey.co.il/קניות/iherb-אייהרב-המדריך-השלם-וקוד-הנחה-לקנייה/

הגובה שלי מתן 02/08/2018 14:44
  • היי שלום, אני בן 19 ולאחרונה נושא הגובה מטריד אותי מאוד (1.69),ברצוני לדעת האם יש משהו שאוכל לעשות בנושא כדי לגבוה עוד..אולי סוגי מאכלים שונים או סוגי ספורט למינהם ?.. אשמח לתשובה תודה רב.

התייבשות פעילות ספורט (בשטח) דניאל 26/06/2018 20:06
  • היי סימני ההתייבשות ידועים לי. האם יש בנמצא בדיקה "מהירה ופרקטית" באמינות גבוהה לבחינת מרכיבים רלוונטים בתנאי שטח? תודה

אפשר בבקשה התייחסות דניאל 28/06/2018 20:29
  • אפשר בבקשה התייחסות

תוצאות בדיקת דם שמעון 06/06/2018 23:17
  • עשיתי בדיקת דם ואני נוטל תוספי תזונה ואבקות חלבון יצה לי קריאטין גבואה 1.6 ואוריאה גבואה 63 האם זה מסוכן או שזה תופעה טיבעית אצל מפתחי גוף

תזונת ספורט לאישה שירה 21/04/2018 00:46
  • היי, אני בת 37 ובחודשים האחרונים מקפידה על 4-5 אימונים בשבוע. האימונים כוללים 4 פעמים ביקור בחדר כושר (30 דקות פעיות אירובית כמו קרוס טריינר או מדרגות פלוס 30 דקות חיזוק שרירים בעזרת מכשירים ומשקולות) ופעם בשבוע ריצה של 6 ק"מ בחוץ. אני מנסה לחטב את הגוף, להעלות מסת שריר ולהפחית בשומן, אך זה לא מספיק מתקדם. במהלך היום אני אוכלת אוכל בריא שכולל פירות, ירקות, חלבון מן החי, שקדים, אגוזים, לחם, מוצרי חלב, אבל בערב תוקף אותי רעב מאוד גדול ואז אני אוכלת שטויות והורסת הכל. אני חושדת שאני לא אוכלת מספיק במהלך היום כפי שראוי למי שמתאמן 5 פעמים בשבוע. אשמח להכוונה. שירה.

לירון לירון 09/12/2017 20:01
  • יש לי חבר שרץ בהגזמה כל יום מעלה 10 קילומטר. איך אפשר לסייע לו לצאת מזה?

חוסר איזון כמו סחרחורת רן 03/11/2017 23:49
  • האים הדבר נובע מתזונה לא נכונה עושה הרבה ספורט והורדתי 14 קילו.מה עלי ליבדוק כדי לחזור לעצמי להמשיך בספורט .האוזן הפנימית בבדיקה תקינה אין קשר.תוודה

הליכה בבריכה רבקה 01/11/2017 07:57
  • אני הולכת 4 פעמים בשבוע המים 50 דקות משתדלת לשמור על אוכל בריא ולא יורדת במשקל גובה 168 משקל 83

משקל 88 גובה 177 דודי 22/10/2017 20:21
  • שלום רב אני בן 51 כל חיי הייתי רזה אולם לשמחתי הפסקתי לעשן ועליתי 10 ק"ג למרות שאני שומר אוכל נכון ספורט משהו לא תקין אני לא מצליח לרדת במשקל הכול מרוכז בבטן בבקשה עזרי לי

קושי בהתאוששות לאחר מאמץ יוסי 12/10/2017 18:09
  • היי אירית, אני בן 25, עוסק בכדורגל בליגה נמוכה, מתאמן 4 אימונים בשבוע. בחודשים האחרונים אני מרגיש קושי בהתאוששות של השרירים בין האימונים, ונטייה לפציעות חוזרות ונשנות. ההרגשה שלי שהרגליים תפוסות באופן תמידי גם לאחר מנוחה של מספר ימים ללא אימונים. אציין שהתזונה שלי מוקפדת ומאוזנת, ולא נמצאו חסרים בבדיקות דם. אשמח לדעת ממה זה עלול לנבוע? והאם יש תוסף תזונה שיכול להאיץ את תהליך ההתאוששות? תודה

עלייה במשקל יניב 05/09/2017 09:50
  • שלום רב הנני בן 64 .עד לפני 6 שנים התאמנתי במכון כושר משקולות וכו'.הנני נוטל חלבון לחיזוק מסת השרירים.לפני שבועיים חזרתי להתאמן עם תזונה מאוזנת אך עליתי במשקל ב3 קילו.דבר המתבטא בבטן. בתודה מראש

פוליציטמיה טל 03/08/2017 11:23
  • פוליצטמיה היא מחלה שמאופיינת בהומוגלובין גבוה, וברזל נמוך. האם פעילות אירובית מומלצת? אם לא מהי הפעילות המומלצת? ומה התזונה המומלצת? תודה

שורף שומן צליל 11/07/2017 17:41
  • היי רציתי לדעת האם תוסף תזונה שורף שומן מומלץ/לא מומלץ יעיל/לא יעיל? בנוסך רציתי לדעת מה יכול לגרום לנפיחות בבבטן תחתונה - אציין שאני בתפריט חיטוב במשך שלושה וחצי חודשים ,אני הולכת בידיוק לפי התפריט ללא חריגות . אשמח בנוסף לדעת האם יש תוסף תזונה אחר כמו BCAA וכ"ו שאת ממליצה לצרוך . תודה

הליכה בני 15/06/2017 13:53
  • בס"ד שלום וברכה. שאלה כשעושים הליכה לצורך בריאות. האם צריך דוקא הליכה מהירה או אפילו הליכה רגילה ?

ירידה באחוזי השומן ירון 01/06/2017 14:45
  • היי, רציתי להתייעץ אתך על נושא ירידת אחוזי שומן. אני בן 27 עם מסת שריר, לא מנופח. (מתאמן בבית), בערך כיום עם 19% שומן בגוף. השאלה שלי אם אפשר להגיע לאחוז שומן נמוך בגוף (11%) באמצעות תפריט שמבוסס על ירקות, דגנים וקטניות. כמו קינואה, בורגול, שיבולת שועל ועוד. בכל אתרי האינטרנט שקראתי, כותבים שלא די במאזן קלורי שלילי, אלא צריך לקצץ מכמות הפחמימות, ולעלות בכמות החלבונים (לא קראתי בשום מקור את הסיבה לכך). בתפריט שלי (דגנים) יש אמנם חלבון אך בעיקר פחמימה. אני מאמין שאני מגיע ל-25 גרם חלבון אם אני אוכל ביום 250 גרם דגנים. האם אפשר גם כך להגיע ליעד של ה-11%, כל עוד אני נשאר במאזן קלורי שלילי?(וכמובן מקפיד על יתר הדברים שלא מומלץ לצרוך). אודה לך על התייחסות לשאלה 🙂 הייתי כבר בפגישות עם תזונאים, אך לא קיבלתי תשובה ברורה לשאלה זו


הצטרפו לאינדקס הרופאים!