עמוד הבית > פורומים > רפואת עור אסתטית > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום רפואת עור אסתטית

מרפאת ד"ר צחי שלקוביץ

מרפאת ד"ר צחי שלקוביץ
ד"ר צחי שלקוביץ, מומחה לרפואת עור, דרמטולוגיה אסתטית. רופא בעל ניסיון רב ברפואה אסתטית.ד"ר שלקוביץ מנחיל את המקצוע לדור הבא של הרופאים בתחום, מרצה בכנסים חשובים ומופיע בתקשורת כאחד הרופאים המובילים עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
אקנה לאחר לידה מישהי 13/12/2019 21:13
  • שלום רב, בעברי נטלתי פעמיים רואקוטן הפעם הראשונה הייתה בגיל 14 ולא סיימתי את הטיפול באופן מלא והפעם השנייה הייתה בגיל 24 סיימתי את הטיפול המלא. זה החזיק מעמד לתקופה ואז שוב פעם מדי פעם התחילו לצאת פצעונים. התחלתי ליטול גלולות הריון והמצב השתפר. ילדתי לפני חצי שנה ובמהלך ההריון דווקא עור הפנים היה בסדר ופתאום עכשיו חצי שנה אחרי מתחילים להופיע פצעים שלוקח להם זמן להירפא. אין לי כוח לעוד סבב של רואקוטן עם כל התופעות הלוואי וכו. האם נטילה של גלולות תסדיר את העניין שוב? תודה

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!