עמוד הבית > פורומים > אקנה – פצעי בגרות > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום אקנה – פצעי בגרות

ד"ר שמואל יורב

ד"ר שמואל יורב מומחה למחלות עור, אקנה וטיפול בקמטים
ד"ר שמואל יורב הינו רופא עור בכיר ד"ר שמואל יורב רופא עור בבית החולים שיבא מזה שנים רבותד"ר יורב מדריך סטודנטים ומתמחים ברפואת עור. בנוסף אחראי על עבודות מחקר רבות בתחום רפואת העור ורפואת עור אסטתית עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
איזומד וקמטים או תופעות לוואי מילה 26/12/2011 13:41
  • שלום ד"ר אני בחורה בת 25, עם נטייה לפיגמנטציה בפנים עקב חשיפה לשמש בחודשי הקיץ. בחורף הקודם בהמלצת רופאת העור שלי, השתמשתי באיזומד 4% למשך חודש וחצי וזה עזר לי קצת. השנה, שוב מפריעים לי הכתמים, רק שקניתי את המשחה ללא התייעצות עם הרופאה. אני יודעת שהחומר הוא פעיל וחזק, ומעט חוששת שאולי אם לא התייעצתי, יש בעייתיות, האם הוא יכול לזרז הופעת קמטים על הפנים? אשמח לקבל תשובה ברורה על החומר ועל עוד תופעות לוואי שעלולות להופיע, תודה רבה, מילה

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!