עמוד הבית > פורומים > טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק

ד"ר דורון תודר

ד"ר דורון תודר טיפול בהפרעות בטכנולוגיית נוירופידבק
ד"ר דורון תודר, פסיכיאטר מומחה, מנהל המרכז הרפואי נוירוקליניק ברמת גן;הפסיכיאטר הראשי של השירות הפסיכיאטרי הממשלתי; מנהל את המרפאה הציבורית היחידה בישראל לטיפול בנוירופידבק במרכז לבריאות הנפש בבאר עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
נפיחויות בקרסוליים דר' דורון תודר 11/05/2013 09:08
  • שלום רב "נפיחות" בקרסוליים יכולות לנבוע מסיבות רבות. יש צורך בבדיקת רופא כדי לזהות את הנפיחות, לאפיין אותה ולבצע את הבדיקות הנחוצות. השפעת תרופות היא הסבר אפשרי מתוך רשימה גדולה של אפשרויות. לגבי הפסקת הטיפול- יש צורך בייעוץ עם נוירולוג שמטפל בך. השיקולים של הפסקת טיפול הם רבים מאוד והחלטה זו שונה מאדם לאדם. בהצלחה

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!