דלג לתוכן

דלקת פרקים

פורום פיברומיאלגיה

ד"ר יונתן וולמן

ד"ר יונתן וולמן

ד"ר יונתן וולמן רופא בכיר במחלקה פנימית ובמכון הראומטולוגי בבית החולים איכילוב. יועץ רפואי לחברת מדיקס, מרצה בכנסים בנושאים ראומטולוגים שונים, מנהל מספר פורומים אינטרנטים בתחום הראומטולוגיה. בתחום האקדמיה - מלמד סטודנטים לרפואה ומתמחים במסגרות שונות בבית החולים, לוקח חלק פעיל בכנסים רפואיים בארץ ובעולם, משתתף במחקרים קליניים מקומיים ובינלאומיים, עוסק בכתיבת מאמרים עם פרסומים בעיתונים מובילים בעולם. בנוסף לעבודה במערכת הציבורית, מנהל קליניקה פרטית בתחומי הראומטולוגיה, ובכלל זה בלופוס (זאבת), דלקת מפרקים שגרונית, דלקת מפרקים פסוריאטית, אנקילוזינג ספונדיליטיס, אוסטיאוארטריטיס (דלקת מפרקים ניוונית), פיברומיאלגיה ומחלות נוספות.  בקליניקה ניתן יחס אישי, מוקדש זמן רב לכל מטופל ולאחר הייעוץ מקפיד לתת מענה מהיר דרך המייל. 

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר עודד שינברג
ד"ר עודד שינברג ראומטולוגיה
מומחה לראומטולוגיה ולרפואה פנימית
ד"ר אלי קפלן
ד"ר אלי קפלן נפרולוגיה
ד"ר ריבה פיינמן
ד"ר ריבה פיינמן המטולוגיה
מנהלת השירות להמטולוגיה אמבולטורית רמב"ם, חיפה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםמחלות כבד מבוגרים

פורום מחלות כבד מנוהל על-ידי פרופ' זיו בן ארי, מומחית בינלאומית למחלות כבד ומכהנת כיו"ר החברה הישראלית לחקר הכבד. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!

לפורום מחלות כבד מבוגרים

פורוםסרטן המעי הגס

בפורום סרטן המעי הגס ניתן להתייעץ עם ד"ר רונן ברנר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום סרטן המעי הגס

פורוםלופוס ומחלות אוטואימוניות

בפורום לופוס ומחלות אוטואימוניות ניתן להתייעץ עם פרופ' ננסי אגמון-לוין, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום לופוס ומחלות אוטואימוניות

פורוםמרפאת מטיילים רמב"ם

בפורום מרפאת מטיילים רמב"ם ניתן להתייעץ עם ד"ר עמי נויברגר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מרפאת מטיילים רמב"ם

פורוםגסטרו ומחלות כבד

בפורום גסטרו ומחלות כבד ניתן להתייעץ עם ד"ר רוני רוזן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום גסטרו ומחלות כבד

פורוםסרטן הלבלב

בפורום סרטן הלבלב ניתן להתייעץ עם ד"ר רונן ברנר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום סרטן הלבלב
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו