דלג לתוכן
הפרשות דמיות שבוע לאחר סיום המחזור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/03/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

כשבוע לאחר סיום המחזור יש לי הפרשות דמיות עם בטן נפוחה (הרגשה של וסת), ושמתי לב שזה קורה רק כשבאותו החודש קיימתי יחסי מין. בוצעה בדיקת צוואר רחם - נמצא תקין. בוצע אולטרסאונד וגינלי - נמצא תקין עם קצת נוזל. הבדיקה נערכה 3 ימים לאחר סיום המחזור. לא הייתי בהריון. הגלולה למניעת הריון הופסקה לפני 2.5 שנים. המצב הנ"ל נמשך כשנה לערך.

תשובה:
אין בידי מספיק מידע על מנת לענות על שאלתך באופן ודאי. אולם אם אכן הבדיקות שציינת תקינות, עלייך לבצע פרופיל הורמונלי. ייתכן שאינך מבייצת באופן סדיר ולכן רירית הרחם שלך אינה נחשפת לרמות מספיקות של אסטרוגן, ולכן אינה נבנית כראוי בשלב הראשון של המחזור.
רופאים בתחום
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
פרופסור חן הופמן
פרופסור חן הופמן דימות
ד"ר חן הופמן מנהל שירות לנוירורדיולוגיה לא פולשנית, אחראי הדמיית מוח בילדים ובעוברים במחלקת הדימות, מרכז רפואי ע"ש שיבא, בית חולים תל השומר
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו