דלג לתוכן
לפני כ- 10 חודשים עברתי הפלה מלאכותית בשבוע השביעי כתוצאה מדימומים ואיבו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/07/2003
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כ- 10 חודשים עברתי הפלה מלאכותית בשבוע השביעי כתוצאה מדימומים ואיבוד דופק אצל העובר. מאז התקשיתי להיכנס להריון. טופלתי בכדורים ובזריקות ללא תוצאות. לפני חודשיים הפסקתי את כל הטיפולים. לפני חמישה ימים בבדיקה ביתית גיליתי שאני בהריון. בבדיקת הדם הרמה היתה נמוכה מאד, ובבדיקת רופא לא נראה עדיין שק הריון ושוב יש לי הפרשות חומות. המחזור שלי לא לגמרי סדיר, בין 28 35-ל ימים. מה יכולה להיות הסיבה לדימומים ולכך שלא נראה שק הריון ? האם זה עלול להיות הריון חוץ רחמי ? הופניתי לערוך בדיקת דם חוזרת בעוד יומיים. האם יש תקווה שזה יהיה הריון תקין ?

תשובה:
לא הבנתי באיזה שבוע של ההריון את נמצאת. בשבוע 4 (תחילת הספירה מווסת אחרונה) אמור להיראות כבר שק הריוני. אם עברת את השבוע הזה ולא נראה שק, יש סיכוי להריון חוץ-רחמי, ולכן בין השאר את נשלחת לעשות בדיקת דם חוזרת לרמת הורמון ההריון. אנא התייעצי עם רופא הנשים שלך לגבי משמעות התוצאות.
רופאים בתחום
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מומחה אא״ג וניתוחי ראש וצוואר
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
ד"ר נתנאל הורוביץ
ד"ר נתנאל הורוביץ המטולוגיה
יושב ראש האיגוד הישראלי להמטולוגיה ורפואת עירויים ומנהל היחידה לטיפול יום במערך ההמטולוגי, הקריה הרפואית רמב"ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו