דלג לתוכן
עצות למניעת סחרחורות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

לבתי בת ה-11 יש סחרחורת לפחות פעם ביום, במהלכה היא "רואה שחור בעיניים". רופא המשפחה שלח אותנו לנוירלוג ולקרדיולוג. שניהם לא מצאו דבר, אבל נתנו עצות. הנוירלוג המליץ להימנע מקפאין וגבינה צהובה, הקרדיולוג המליץ לאכול ארוחת בוקר מלאה מתובלת בהרבה מלח וגבינה צהובה, ולא מבין מדוע הומלץ להימנע מגבינה צהובה וקפאין. מה לעשות?

תשובה:
הסיבות לסחרחורת רבות ומגוונות, וכוללות זיהום וירלי, לחץ דם, צריכת אלכוהול, שינויים הורמונליים, בעיות הקשורות לאספקת הדם למוח ועוד. קשה לקבוע מהי הסיבה המדוייקת, ולכן הפנה אתכן הרופא המטפל לקרדיולוג ולנוירולוג. מפאת גילה הצעיר של ביתך ניתן למרבה המזל לשלול סיבות מסויימות. ההמלצות שנתנו הרופאים מסתמכות בוודאי על נסיונם, אך מעל הכל חשוב מאוד שתפעלו בדרך של "ניסוי וטעיה", כלומר, מנעי מבתך צריכת קפאין וגבינה צהובה, כל פעם מוצר אחד, ושימי לב להרגשתה. אם אכן יש שיפור, הימנעו מן המזונות שבזמן ההימנעות מהם חל שיפור. אין הנחיה חד-משמעית בעניין, המטרה העיקרית היא לשפר את הרגשתה, ועליכן לזכור שכל גוף מגיב באופן שונה, ועל כן יש להתאזר בסבלנות ולעקוב אחר התוצאות. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אסתר גנלין - כהן
ד"ר אסתר גנלין - כהן נוירולוגיה
5.0
( 6 חוות דעת )
"ד"ר גנלין מדהימה, אמפטית, סבלנית, מקצועית, מצאנו אוזן קשבת לאתגרים שלנו עם ילדנו"
ד"ר מריאנה ויינרמן - רשת מרפאות
ד"ר מריאנה ויינרמן - רשת מרפאות רפואה אסתטית
קליניקה חדשנית ביותר אשר משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות בעולם האסתטיקה ויופי
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 16 חוות דעת )
"He is an excellent and very professional dentist.I have no hesitation recommending him for all issues concerning teeth. Dr.Janette Segal"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו