דלג לתוכן
טיפול בעקמת של 50 מעלות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/09/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

ביקרתי היום אצל אורתופד המומחה לעמוד השדרה (זהו אינו ביקורי הראשון בנושא הגב והעקמת). לאחר סדרת בדיקות וכמה צילומי רנטגן הרופא אמר שהעקמת היא בסביבות 50 מעלות, ושנוצרה עוד עקמת משנית מתחת לראשית במטרה לנסות לאזן את עמוד השדרה (אם הבנתי נכון). הרופא המליץ על ניתוח ואמר שטיפולים וחדר כושר כבר לא יעזרו. אני בן 16, ואני די חושש מהניתוח. האם חובה לעבור אותו בשביל שהמצב ישתפר? אין דרך אחרת? אין ברירות אחרות? כמו כן רציתי לציין שגם לשאר בני הבית מלבד לאימי יש עקמת, אך אצלם זה ברמה אחרת ולהם לא נאמר שהם צריכים ניתוח (כאשר הם נבדקו לפני כמה שנים). האם העקמת תורשתית? או שנהייתה לי עקמת מכיוון שאני יושב שעות רבות מול המחשב וכתוצאה מזאת נגרם נזק לגב?

תשובה:
עקמת היא אכן מחלה תורשתית, ועקומה של 50 מעלות תתקדם קרוב לודאי על פני השנים ומקובל לקבע אותה ניתוחית. אין טיפול אחר למצבך. העקמת אינה קשורה לישיבה ממושכת מול המחשב. דר' מיכאל מילגרם "המרכז הישראלי לניתוחי עמוד שדרה" - אסותא.
רופאים בתחום
ד"ר אסף אלבגלי
ד"ר אסף אלבגלי אורתופדיה
מנהל שירות ביחידת כף רגל בבית חולים איכילוב
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר יזהר ארז
ד"ר יזהר ארז יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 74 חוות דעת )
"דר ארז יזהר יסודי, סבלני ומסביר כמו שצריך. ממליצים בחום"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו