דלג לתוכן
שיעור ההצלחה של הריונות בעקבות הפריה מלאכותית
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/09/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 35. מהי הקורלציה בין כמות העוברים המוחזרים לסיכויי ההצלחה? מהו אחוז ההצלחה אם מחזירים שני עוברים לעומת מצב שבו מחזירים שלושה עוברים?

תשובה:
אין תשובה חד-משמעתית לשאלתך. מספר העוברים המוחזרים ושיעור ההישרדות שלהם נקבעים באופן אישי, בהתבסס על איכות העוברים, גיל האישה, עברה הרפואי ועוד. היום הנטייה היא להחזיר מעט עוברים במטרה למנוע הריון מרובה עוברים. לאישה צעירה (עד 35-30 מקובל להחזיר לא יותר משני עוברים במחזור הטיפול הראשון. לעומת זאת, למטופלת מעל גיל 40 ועם היסטוריה של כשלונות חוזרים מקובל להחזיר יותר עוברים. חשוב לציין כי ההחלטה הסופית לגבי מספר העוברים נתונה בידי בני הזוג. שיעור ההצלחה הכללי של טיפולי פוריות עומד על 15%-30% במחזור טיפולי, אך גם כאן ישנם גורמים המשפיעים על שיעור ההצלחה, כגון גיל האישה, הסיבה לאי-הפוריות, מידת האיזון ההורמונלי, תגובת האישה לטיפול ההורמונלי הניתן במהלך הטיפול, כישלון טיפולי פוריות אחרים ועוד. שיהיה בהצלחה! ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
ד"ר דוד מילאטינר
ד"ר דוד מילאטינר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים וכירורגיה גינקולוגית
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו