דלג לתוכן
אי הופעת דימום ביחסי מין ראשונים, ואיחור במחזור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/03/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כחודש ושבועיים קיימתי יחסי מין עם חבר שלי. המגע המיני ארך בדיוק 3 דקות, ולא היתה שפיכה. בן זוגי היה עם קונדום והקונדום לא נקרע. לאחר יחסי המין לא ירד לי דם, למרות שזאת הפעם השניה שלי. עכשיו המחזור מאחר לי בשבועיים, כלומר סיימתי את המחזור לפני כחודש וחצי, ורק כמה ימים אחרי כן קיימנו יחסי מין. פתאום אחרי שבועיים,דיממתי טיפה. איזו סיבה יכולה להיות לאיחור במחזור?

תשובה:
את לא חייבת לדמם ממגע מיני גם אם מדובר רק בפעם השניה. כלומר, דימום הוא אפשרי אבל לא הכרחי. האם שניכם יכולים לומר בוודאות מוחלטת שהוא לא גמר בפנים ושלא היה קרע זעיר בקונדום שיכולתם לפספס? באשר לאיחור - את מציינת שהיה לך דימום כלשהו שבועיים אחר כך. למה את מתכוונת באומרך "דיממתי טיפה" ? האם היה רק דימום של יומיים, האם הדימום היה חלש? ייתכן שזה היה הווסת שלך. האם את נוטלת גלולות? המלצתי לך, על מנת לוודא את מצבך, היא לבצע בדיקת הריון ביתית ופשוטה. אני מקווה שאינך בהריון, אך בכל מקרה, אם יש לך בן זוג קבוע ושניכם נבדקתם ולא נמצאתם נשאים למחלות מין כלשהן, אולי מומלץ שתתייעצי עם רופא/ת נשים לגבי התחלת שימוש בגלולות כאמצעי מניעה נוסף.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר עופר מרקוביץ
ד"ר עופר מרקוביץ יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל יחידת אולטרה סאונד נשים ויולדות בבית חולים מאיר כפר סבא, מנהל פורום ממצאים חריגים ומומים בעובר בבית חולים מאיר כפר סבא
פרופ' יעקב ג'ריס
פרופ' יעקב ג'ריס פנימית
מנהל מחלקה פנימית באיכילוב ומכון רקנאנטי לחקר מערכת העצבים האוטונומית, מטפל בלחץ דם לא מאוזן
ד"ר יוסף אקשטיין
ד"ר יוסף אקשטיין דימות
רדיולוג, מנהל הדימות מחוז דן פתח תקווה, מנהל דימות מכון מור
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו