דלג לתוכן
האם ניתן להוריד את רמת הכולסטרול ללא תרופות?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/04/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

קיבלתי מרופא המשפחה תרופות להורדת כולסטרול. ברצוני לדעת אם יש אלטרנטיבות אחרות. לפי אחרת התשובות שראיתי כאן באתר, כאשר מתחילים עם התרופות בדרך כלל ממשיכים עם זה כל החיים. תוצאות הבדיקות: כולסטרול: 216 HDL: 42 LDL:138 טריגליצרידים: 181 לחץ הדם שלי תקין, אין במשפחתי היסטוריה של מחלות לב, להורי היו בעיות כלי דם כאשר היו מעל גיל 80. אם כן, האם יש חלופות: דיאטה, ספורט, רפואה אלטרנטיבית? התרופה שקיבלתי נקראת סימבאסטאטין. האם זו התרופה הטובה ביותר?

תשובה:
הטיפול להורדת כולסטרול בדרך כלל משולב. הוא כולל תרופות, כמו זו שקיבלת, דיאטה וספורט. אם אתה חושב שתהיה מסוגל להקפיד על דיאטה וספורט לאורך זמן, ואם אתה חושב שתוכל להתגבר על הכולסטרול ללא תרופות, אתה יכול לנסות, אך זהו תהליך ארוך, ושינוי בחיים שצריך להיעשות לתמיד. בהצלחה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר גיל לוי
ד"ר גיל לוי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל היחידה לרפואת רצפת האגן בבית החולים האוניברסיטאי, אסותא אשדוד
ד"ר ריטה ברון
ד"ר ריטה ברון גסטרואנטרולוגיה
מנהלת שירות נוירוגסטרואנטרולוגיה במכון הגסטרואנטרולוגי בקריה רפואית רמב''ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו