דלג לתוכן
הטיפול בחיידק אוראפלסמה אוראליטיקום
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/06/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני יותר משנה הופיעה אצלי הפרשה צהובה מוגברת מהנרתיק עם תחושת דחיפות במתן שתן שבאה והולכת. מעבר לכך אין סימפטומים נוספים. לפני כחצי שנה קיבלתי תשובה חיובית למשטח של Ureaplasma urealyticum, ובעקבותיה קיבלתי דוקסילין 100 למשך שבוע. לא היה שום שיפור לאחר סיום הטיפול. לפני כחודש קיבלתי שוב תוצאה חיובית למשטח נרתיקי ל - Ureaplasma urealyticum. האם אני צריכה טיפול ארוך יותר במינון גבוה יותר של דוקסילין, או שיש טיפול אחר יעיל יותר? הייתי רוצה לדעת מהם הסיכונים בהריון, כיוון שאני מתכננת להיכנס להריון בזמן הקרוב. מקריאה בנושא הבנתי שבכ- 70% מהאוכלוסיה החיידק הזה הוא חלק מן הפלורה הרגילה. האם אי טיפול בחיידק יכול לגרום לנזקים, או שאפשר להמשיך לחיות כך וגם לעבור הריון? בקופת חולים אמרו לי שהם אינם מתייחסים לתוצאות אלו בחומרה, מכיוון שחיידק זה אינו גורם כל נזק.

תשובה:
הטיפול המתאים לחיידק זה הוא הטיפול שקיבלת, אך בשנים האחרונות ישנם חיידקים מסוג זה אשר פיתחו עמידות לאנטיביוטיקה שקיבלת. ייתכן שבשל כך את עדיין נשאית של החיידק. אני מציעה לך ללכת לרופא הנשים שלך ולשאול אותו לגבי טיפול נוסף באנטיביוטיקה שונה. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר לי הונג פן
ד"ר לי הונג פן רפואה סינית
בעלת תואר M.D מסין ופרופסור לרפואה סינית מסורתית
ד"ר גבי לביא
ד"ר גבי לביא רפואת שיניים
רופא שיניים, מומחה לרפואת הפה, מוסמך לביצוע היפנוזה רפואית וכן לשימוש בגז צחוק
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו