דלג לתוכן
גלולות למניעת הריון המכילות פרוגסטרון בלבד
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 16/10/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

ילדתי לפני 8 שבועות ועדיין לא קיבלתי את הווסת הראשונה. האם אפשר להתחיל בגלולות או צריך לחכות? והאם ניתן להשתמש בגלולת סרזט גם אם הפסקתי להיניק?

תשובה:
אין בעיה להתחיל להשתמש בגלולות, אך הייתי ממליצה לפנות לרופא לבדיקה לפני כן. לגבי גלולות הסרזט, גלולות אלו מכילות פרוגסטרון בלבד, ומיועדות בעיקר לנשים מיניקות, או לנשים שרגישות או סובלות מגלולות משולבות. ניתן להשתמש בגלולות מסוג זה גם אם הפסקת להיניק, אבל השימוש בגלולות אלו "תובעני" הרבה יותר, שכן חייבים ליטול את הגלולה בדיוק באותה שעה של היום. כמו כן, שיעור הכשלונות והדימומים הבין-מחזוריים גבוה יותר כשמשתמשים בגלולות אלה. מידע נוסף תוכלי למצוא במדריך אינפומד לאמצעי מניעה תחת הכותרת "גלולות המכילות פרוגסטרון בלבד": http://www.infomed.co.il/preg/thePill.asp#progsterone
רופאים בתחום
פרופ' ארנון ברוידס
פרופ' ארנון ברוידס אלרגיה ואימונולוגיה
מומחה ברפואת ילדים, אלרגיה ואימונולוגיה קלינית בילדים
פרופ' דוד ורסנו
פרופ' דוד ורסנו עיניים
מנתח קטרקט ,מנהל את היחידה לקרנית ומנהל המקטע הקדמי במחלקת העיניים, מרכז הרפואי תל אביב (איכילוב).
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו