דלג לתוכן
מה יכולות להיות הסיבות לבחילות חוזרות?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 19/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובלת הרבה מבחילות, בד"כ לקראת שעות הלילה לפני שאני הולכת לישון (אני לא בהריון). קרה שיומיים אחרי שהבחילות החמירו נאמר לי שיש לי וירוס, ולפעמים אני חשה שאם אני אוכלת קצת יותר ממה שהייתי אמורה, שוב מאוחר בלילה יש לי בחילה. רציתי לדעת מה ניתן לעשות? האם ייתכן שהמערכת החיסונית שלי חלשה? (אני נדבקת בהרבה וירוסים בשנה יחסית לממוצע) האם יש כדורים שיקלו על התחושה המעיקה הזו? ובעיקר, מה למעשה גורם לבחילות מרובות אצלי ?

תשובה:
הסיבות לבחילה הן רבות מאד. במקרה של בחילות כרוניות, יש מקום להמשך בירור. וירוסים אכן יכולים לגרום לבחילה, אם כי במרבית המקרים זיהום ויראלי יוביל גם לסימפטומים נוספים ויחלוף לאחר תקופה קצרה. הטיפול בבחילה הוא טיפול בגורם הראשוני לבחילה או טיפול סימפטומטי בלבד. באם הבחילה ממשיכה, יש מקום לפנייה חוזרת לרופא המשפחה לתשאול מלא, בדיקה גופנית, בדיקות דם ובדיקות הדמיה לפי הצורך.
רופאים בתחום
ד"ר אלי קפלן
ד"ר אלי קפלן נפרולוגיה
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
ד"ר עומרי זידאן
ד"ר עומרי זידאן עור ומין
רופא עור מומחה בתחום אבחון מוקדם של סרטן העור בבית החולים בילינסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו