דלג לתוכן
הורדת שיער במפשעה אצל גבר
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 29/10/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 22. כשלוש שנים אני נוהג להסיר שיער מכל איזור האשכים. הדבר כואב אך משתלם. מה שמטריד אותי הוא שסטודנטית לרפואת משפחה טענה בפניי שזה מסוכן ושעלי להפסיק עם זה. היא טוענת שתלישת שיער מאיזור זה תגרום למשיכה של כלי דם (במקביל לורידים ברגליים) מכיוון שאזור האשכים אינו מוגן ברקמה שומנית או שרירית, ואחרי שוורידים יבלטו, לא תהיה דרך חזרה מלבד ניתוח. היא טוענת גם שזה יפגע בפוריות. האם טענות אלה נכונות?

תשובה:
לא ציינת מהי השיטה שבה אתה מוריד את השיער באיזור המפשעה. אני מניחה שאתה משתמש בשעווה, ולכן תשובתי תתייחס לכך. מריטת שיער בשעווה היא תהליך כואב יחסית לשאר שיטות הורדת השיער ויכולה לגרום אודם, נפיחות ואף דלקת מקומית. תופעות אלו יותר נפוצות אצל גברים, מכיוון שמרקם העור שלהם שונה, והשערות אצלם יותר עבות וצפופות. מריטת שיער לאורך יכולה לגרום עם הזמן ל"ורידים בולטים", אך היא אינה משפיעה על הפוריות. אם אתה מודאג, אתה יכול לשקול שיטות אחרות להורדת שיער, כדוגמת לייזר או אינפרא אדום. אלה שיטות יקרות אך כביכול מורידות את השיער לצמיתות. קח בחשבון כי גם להן יש תופעות לוואי שונות. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 39 חוות דעת )
"נותחתי ע"י ד"ר פדות, מרגע ההגעה קבלתי הסבר מקצועי על כל תהליך הקבלה הניתוח והשחרור וכן הסבר לאורך כל תהליך הניתוח, בגמר הניתוח המוצלח קבלתי הסבר מפורט על המשך הטיפול בבית כולל תאריך לביקורת."
ד"ר חורחה פפר
ד"ר חורחה פפר גסטרואנטרולוגיה
מומחה בגסטרואנטרולוגיה וברפואה פנימית.
 דנטל סמייל
דנטל סמייל רפואת שיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו