דלג לתוכן
הצורך בטיפול בסוכרת למניעת נזקים עתידיים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/05/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סוכרתית שלא לוקחת תרופות. אני עושה בדיקת דם בבוקר בצום, אוכלת ארוחת בוקר, ואחרי שעתיים עושה בדיקת דם נוספת. מה צריכים להיות הערכים של הסוכר אחרי ארוחת הבוקר? יותר מאשר בבדיקה הראשונה, או פחות? ומדוע?

תשובה:
אחרי ארוחה רמת הסוכר בדם עולה, ואז נכנס למשחק הורמון האינסולין, שתפקידו להוריד את רמת הסוכר על ידי הכנסתו לתאים. הרמה עולה גם לפי שינויים ברמתם של הורמונים שונים בזמנים שונים ביממה. אני מציע לך לפנות לרופא המשפחה ולהתחיל לקבל טיפול אם אובחנת כסובלת ממחלת סוכרת. אם לא אובחנת, כדאי שתעברי בירור מלא בנוגע למחלה. מחלת הסוכרת היא מחלה כרונית הפוגעת עם השנים באיברים רבים בגוף אם לא מקבלים טיפול מתאים, ולכן מומלץ ביותר להקדים ולקבל טיפול, היות שהנזקים יכולים להיות קשים. זוהי מחלה שניתן למנוע את הסיבוכים שלה עם טיפול קבוע לפי רמת הסוכר. מומלץ לפנות לבדיקה ולקבלת טיפול אצל רופא המשפחה המטפל. מידע נוסף על המחלה תוכלי למצוא בעזרת מנגנון החיפוש באתר. בברכה, ד"ר אלעד איכנולד - אינפומד
רופאים בתחום
אורתוטיסט שמואל להב
אורתוטיסט שמואל להב אורתופדיה
אורתוטיסט ומנהל את מכון אורתופדי ברזילי-להב
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 39 חוות דעת )
"נותחתי ע"י ד"ר פדות, מרגע ההגעה קבלתי הסבר מקצועי על כל תהליך הקבלה הניתוח והשחרור וכן הסבר לאורך כל תהליך הניתוח, בגמר הניתוח המוצלח קבלתי הסבר מפורט על המשך הטיפול בבית כולל תאריך לביקורת."
ד"ר מיקי הר-גיל
ד"ר מיקי הר-גיל נוירולוגיה
5.0
( 4 חוות דעת )
"ד"ר הר-גיל מקצועי מאוד, רגיש לסיטואציה, אמפתי ויסודי."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו