דלג לתוכן
מה צריך לעשות אחרי הפלה ולפני כניסה להריון?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/12/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

בשבוע ה-8 של ההריון שלי התגלה כי יש להפסיק את ההריון עקב שק הריון ריק, ומפני שלא הודגמה רקמה עוברית. בתאריך ב-2 בחודש הוכנסה מנה ראשונה של ציטוטק וב-7 בחודש מנה שניה. לאחר כשבוע התגלה כי ישנן עוד שאריות של תוכן ההריון, וב-16 בחודש עברתי גרידה בבית החולים. קבעתי תור לרופא נשים. האם יש לבצע לפני כן אולטרסאונד ולהציג לו את המממצאים? אם אקבל וסת בתאריך הבדיקה, האם בכל זאת תתקיים הבדיקה אצל רופא הנשים? האם ניתן לקיים יחסי מין? ותוך כמה זמן ניתן להיכנס להריון מחודש ותקין? אודה על תשובתכם. אגב האתר שלכם מעולה ומקיף ומשמש אותי לעיתים קרובות לנושאים שונים.

תשובה:
אצל רופאי נשים רבים יש מכשיר אולטרסאונד במרפאה, ועל כן אין צורך לבצע בדיקה לפני שמגיעים לרופא. את יכולה לצלצל למרפאה של רופא הנשים שלך ולברר אם יש לו מכשיר אולטרסאונד או אם את צריכה לדאוג לעבור בדיקה בעצמך לפני כן. אם תהיי במחזור ביום הבדיקה, אי אפשר יהיה לבצע את בדיקת האולטרסאונד, אבל את יכולה כמובן בכל זאת לגשת לרופא כדי שיענה לך על כל שאלותייך, או לדחות את התור בשבוע. לגבי יחסי מין - מומלץ להימנע כשבועיים-שלושה לאחר גרידה. ולגבי כניסה להריון - ניתן להכנס שוב להריון מרגע שהמחזור החודשי והביוץ חוזרים לסדרם. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר גיל לוי
ד"ר גיל לוי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל היחידה לרפואת רצפת האגן בבית החולים האוניברסיטאי, אסותא אשדוד
פרופ' פרנסיס סרור
פרופ' פרנסיס סרור כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"פרופ׳ סרור דאג להסביר לנו על המצב של הילד שלנו, ענה על כל השאלות וחששות שלנו. הוא התייחס לילד בגובה העיניים, היה נעים ומקצועי ביותר. יצאנו מהייעוץ כשכל השאלות שלנו נענו ומרוצים מאוד. בהחלט נמליץ עליו!"
פרופ' זיו מזור
פרופ' זיו מזור רפואת שיניים
מנהל מרפאה רב תחומית ומרכז לטיפולי חניכיים והשתלות שיניים בתל אביב
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו