דלג לתוכן
תדירות רצויה של יחסי מין בתקופת הביוץ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/11/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

האם יתכן שהביוץ מתרחש כבר ביום השמיני מקבלת המחזור? המחזור שלי סדיר, מופיע כל 28 או 29 ימים ונמשך כחמישה ימים. ביום השמיני מקבלתו, מתחילה להופיע רירית סמיכה ושקופה שהולכת ומתעבה כעבור יומיים-שלושה. האם זוהי תחילת הביוץ או רק אות כי הביוץ קרב? האם הרירית מופיעה כמה ימים לפני הביוץ, או שהופעתה מבשרת כי הביוץ מתרחש עכשיו? האם ההמלצה היא לקיים יחסי מין יום יום בעת הביוץ, או יום כן ויום לא?

תשובה:
יתכן שהביוץ מתרחש ביום השמיני למחזור, אך זאת במקרים בהם המחזור הוא בן 21 יום, מכיוון שביוץ מתרחש כ-14 ימים לפני הדימום הווסתי. במקרה שלך, מכיוון שמדובר במחזור של 28 יום, נראה שאת מבייצת ביום ה-14. ההפרשות הריריות הן נורמליות. הן תוצאה של שינויים הורמונליים. לגבי תדירות קיום יחסי המין בתקופת הביוץ, יש הממליצים לקיים יחסי מין לסירוגין, יום כן יום לא, ויש הטוענים שאפשר ואפילו אולי עדיף לקיים יחסי מין כל יום. אם אין בעיות מיוחדות, אני ממליצה פשוט לקיים יחסי מין, ולא להתייחס לעניין כאל "מבצע" מלאכותי. בהצלחה! ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד עוד באינפומד מחשבון לחישוב זמן הביוץ
רופאים בתחום
ד"ר שמוליק יצחק
ד"ר שמוליק יצחק אורתופדיה
4.7
( 3 חוות דעת )
"רופא מקצועי מאוד, קשוב למטופל, בעל ידע נרחב , חדשני בטיפוליו. ממליצה בחום."
ד"ר שי מנחם
ד"ר שי מנחם אורתופדיה עמוד שדרה
מנתח גב ועמוד שדרה, מומחה בכירורגיה אורתופדית
ד"ר נסיה לנג פרנקו
ד"ר נסיה לנג פרנקו יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר נסיה לנג היא רופאה מדהימה, מקצועית ומלאת רגישות. אני נוסעת אליה מרחוק כי אין כמוהה- שילוב של מקצועיות שיא ואנושיות מדהימה. תודה על האפשרות להיות מטופלת שלה."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו