דלג לתוכן
תסמונת טרום-וסתית אחרי הפסקת גלולות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/11/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

כבר 5 חודשים בערך אני מנסה להיכנס להריון ועדיין לא הצלחתי. אני יודעת שזה לוקח קרוב ל-10 חודשים בערך, ואני לא מודאגת. אך התסמינים של המחזור החודשי השתנו, וכל חודש אני מרגישה סימנים של הריון כמו בחילות, סחרחורות, גודש בשדיים ועוד. הייתי רוצה לדעת מדוע זה קורה, ואיך פתאום הפכו סימני המחזור להיות כמו סימני הריון? לפני כל זה היו לי כאבי ראש וכאבי בטן, ויום לאחר מכן הייתי מקבלת מחזור.

תשובה:
אם הפסקת את השימוש בגלולות למניעת הריון כדי להיכנס להריון, זה יכול להסביר את התסמינים שאת חווה. אחד היתרונות של גלולות הוא העלמת הסימפטומים המופיעים בתקופה שלפני המחזור (תסמונת טרום-וסתית). תסמונת זו מופיעה בצורות שונות אצל נשים שונות. נשים שהחלו בשימוש בגלולות בגיל יחסית מוקדם לא מכירות את התופעות הללו עד שהן מפסיקות את נטילת הגלולות. התופעות שיש בתסמונת טרום-וסתית יכולות לדמות לסימפטומים שלפעמים מופיעים כאשר יש הריון. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
ד"ר בוריס סחנוביץ
ד"ר בוריס סחנוביץ יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופא בכיר
ד"ר צבי חי ברנע
ד"ר צבי חי ברנע נפרולוגיה
מומחה בנפרולוגיה, רופא בכיר מחלקה נפרולוגית בית חולים וולפסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו