דלג לתוכן
סויה ומחזור חודשי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/11/2009 תאריך עדכון: 06/06/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 24. האם יש קשר בין סויה לבין המחזור? לפני שנה הפסקתי לאכול מוצרי חלב ועברתי לסויה, שמתי לב שהמחזור שלי נחלש והיום אני מקבלת ממש מעט. האם אני צריכה לדאוג? מה אפשר לעשות?

תשובה:
ידוע כי מוצרי סויה מדמים את פעילות האסטרוגן. במקרים רבים נמצא שילדות שצרכו כמויות גדולות של מוצרי סויה סבלו מהתפתחות מינית מוקדמת, הופעת ציסטות בשחלות, ובמקרים מסוימים נמצא קשר בין צריכה מוגברת של סויה לבין התפתחות סרטן השד. לא מצאתי מידע על קשר בין צריכת סויה לבין הפחתה בכמות הדימום החודשי. לא נראה כי יש סיבה לדאגה, אך כדי להיות שקטה, את יכולה לבצע בדיקת דם של רמות הורמונים ולוודא שהכל תקין. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר גיל נרדיני
ד"ר גיל נרדיני כירורגיה פלסטית
5.0
( 6 חוות דעת )
"הייתי אצל מלא רופאים לפני הניתוח הזה ורק אצלו הרגשתי הרגשה טובה ובטוחה לעבור את הניתוח הזה , הוא הקדיש לי את כל הזמן בעולם"
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור כירורגיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד״ר שמעונוביץ רופאה נהדרת, מקצועית ביותר ובו זמנית נעימה ואדיבה. היא מסורה בצורה יוצאת דופן. אני ממליצה בחום לכל מי שתרצה לבחור בד״ר מיכל שמעונוביץ!!"
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו