דלג לתוכן
כאבים חזקים בעת המחזור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/11/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי בעיה קטנה. לפני ובזמן המחזור יש לי כאבי תופת בבטן התחתונה ובחזה, ובכל שאר האיזורים שכואבים במחזור בדרך כלל, כאבים של ממש שאני מתחילה לבכות ובא לי למות פשוט מאשר לסבול את הכאבים האלה. השאלה שלי היא, מדוע זה כואב לי כל כך? ומה אפשר לעשות בנידון? אם אני אלך רופא נשים איזה טיפול \ תרופה אקבל? בכל מקרה, חשבתי ללכת לרופא נשים אבל הבעיה היא שאני לא בתולה ובחיים לא הייתי אצל רופא נשים ואני פוחדת שהוא יגלה את זה ומשם זה ילך לאנשים שלא צריכים לדעת, כמו ההורים שלי למשל. בכל מקרה כדי להרגיע את רוחי, מה הסיכוי שהרופא נשים יגלה שאני לא בתולה במידה ותהיה בדיקה גופנית? האם הוא יכול בכלל לגלות אם אני בתולה? והאם הוא יכול להבחין בזאת ע"י ראייה \ מישוש בלבד?

תשובה:
אפשר לעיתים להבחין בראיה בלבד. בכל מקרה הפתרון הטוב ביותר בשבילך הוא גלולות, שיגנו עלייך ויפתרו את בעיית הכאב. גשי לרופא נשים.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
ד"ר זאב הורוביץ
ד"ר זאב הורוביץ אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
כירורג אף אוזן גרון, ראש-צוואר, אוזן תיכונה, שקדים אדנואידים
ד"ר אניטה שכטר דוידוב
ד"ר אניטה שכטר דוידוב אנדוקרינולוגיה ילדים
רופאה בכירה במרפאה אנדוקרינולוגית ילדים, בי״ח דנה-דואק, המרכז הרפואי ת״א.
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו