דלג לתוכן
הטיפול הנכון בפצעונים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/06/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 29. כאשר אני אוכלת מתוק, כמעט מייד מופיע לי פצעון, רופא העור נתן לי אקנתרים פעמיים ביום למשך 10 ימים, ובנוסף Retavit 5% פעמיים בשבוע, ובו אני משתמשת כבר כ-4 חודשים ללא תוצאות נראות לעין. בדרך כלל אחרי שהפצעון מתייבש, עדיין נשאר סימן אדום או חום. איך לטפל בפצעון מרגע שהוא מופיע כדי שלא יישארו סימנים? אחרי כמה זמן אני אמורה לראות תוצאות עם ה- Retavit? האם הוא יעיל גם בטיפול בפיגמנטציה שנוצרה מאפילציה (מחט חשמלית) בפנים? אם לא, מה כן יעזור?

תשובה:
נשמע שאת מערבבת בין כמה דברים. ראשית, אכילה של אוכל מתוק אינה גורמת להופעת פצעונים, זהו סתם מיתוס. כאשר מופיע פצעון, הדבר הטוב ביותר הוא לא לטפל בו ולא לנסות לפוצץ אותו, כי אלה דברים שמובילים לצלקות וכתמים על העור. אם בכל זאת את רוצה "לטפל" בו, כדאי לפנות לקוסמטיקאית מוסמכת. תוצאות של רטאויט יכולות להיות אחרי 3-2 שבועות, אבל לפעמים רק אחרי 6 שבועות רואים שיפור בפצעים. לפיגמנטציה בפנים יש טיפולים שונים, ממשחות ועד טיפולים קוסמטיים. כדאי לפנות לרופא עור כדי שימליץ על טיפול שמתאים לך. ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אביטל גלאובך
ד"ר אביטל גלאובך יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
רופאה מומחית ברפואה אסתטית , מומחית ברפואת נשים, פתולוגיה צוואר הרחם, פוריות
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 25 חוות דעת )
"דר הילטון קנגיסר מקצועי, סבלני, מסביר ,ועדין ואכן ההרגשה היא לא טראומטית. הטיפול נעשה באווירה נינוחה. ההרגשה היא שהמטופל נמצא בידיים מיומנות…. ממליצה בחום…."
 יורם בניטה מרפאת - ANEW
יורם בניטה מרפאת - ANEW רפואה אסתטית
מומחה למדעי השיער EXPERT TRICHOLOGIST
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו