דלג לתוכן
הירדמות רגליים בעקבות לחץ דם גבוה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

לאימי היה לחץ דם גבוה מאוד - 220. לאחר מכן היא התקשתה לאזן עצמה בהליכה והראיה נהייתה לא ממוקדת, נתנו לה תרופות להורדת לחץ הדם, עבר כשבוע מאז וההליכה והראיה השתפרו מעט. אתמול היא עברה בדיקת CT ראש עם זריקת יוד (האם היא מזיקה?) והיום היא אומרת שהיא מרגישה שהרגליים לפעמים נרדמות לה. שאלתי היא: מה הגורם לזה? והאם זו תגובה נורמלית לתרופות? והאם צריך להתפנות לטיפול לבית חולים?

תשובה:
קשה מאוד להעריך את המצב של אמך בלי לקבל יותר אינפורמציה: מהן התרופות שקבלה? מה היה לחץ הדם לאחר הטיפול התרופתי? מה התדירות שבה נרדמות לה הרגליים והאם מדובר בתופעה חדשה? חשוב מאוד, כמובן, למדוד לה לחץ דם, אבל אני חושבת שבכל מקרה תלונות נוירולוגיות חדשות (הירדמות של הרגליים היא תגובה נוירולוגית) בחולה שסבלה מלחץ דם גבוה מאוד עם תגובות נוירולוגיות בשבוע שעבר (הפרעות ההליכה וטשטוש הראיה) - מחייבות בדיקת רופא. תוכלו לפנות אל מוקד בקופת החולים שלה או ישירות לחדר מיון.
רופאים בתחום
ד"ר יונתן קוגן
ד"ר יונתן קוגן קרדיולוגיה
מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב, אסותא אשדוד, קרדיולוג מומחה במחלות לב והתמחות בהפרעות קצב
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
ד"ר גיל נרדיני
ד"ר גיל נרדיני כירורגיה פלסטית
5.0
( 6 חוות דעת )
"הייתי אצל מלא רופאים לפני הניתוח הזה ורק אצלו הרגשתי הרגשה טובה ובטוחה לעבור את הניתוח הזה , הוא הקדיש לי את כל הזמן בעולם"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו