דלג לתוכן
קיום יחסי מין אחרי הריון חוץ-רחמי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/10/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

עברתי הריון חוץ-רחמי. קיבלתי זריקת מתותרקסאט לפני 19 ימים. בדיקת הבטא האחרונה עומדת על 10. האם האיסור לקיים יחסי מין תקף עד שהתוצאה תהיה אפס ממש? נאמר לנו שצריך להימנע מכניסה להריון במשך חודשיים לאחר הטיפול. האם הכוונה היא לחודשיים ממתן הזריקה, או חודשיים מהתאפסות ערכי הבטא?

תשובה:
רצוי להמתין עד לאיפוס מוחלט. לגבי הכניסה להריון הדעות חלוקות. יש הטוענים שרצוי להמתין כשלושה חודשים ויש הטוענים שניתן להיכנס להריון מייד עם התאפסות רמות הבטא. העניין די אינדיבידואלי, ולכן אני ממליצה להיוועץ ברופא המטפל שמכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך. בהצלחה! ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' בנימין וולוביץ
פרופ' בנימין וולוביץ ילדים
5.0
( 12 חוות דעת )
"שמענו רבות על שיטת הטיפול הייחודית שלו והיינו חייבים לקבל אותה, הפרופ׳ איש נעים וסבלני והסביר באריכות על כל שלב ושלב בתוכנית, ניכרת מדבריו מקצועיות רבה וניסיון עשיר בנושא האסתמה של ילדים"
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר נסיה לנג פרנקו
ד"ר נסיה לנג פרנקו יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר נסיה לנג היא רופאה מדהימה, מקצועית ומלאת רגישות. אני נוסעת אליה מרחוק כי אין כמוהה- שילוב של מקצועיות שיא ואנושיות מדהימה. תודה על האפשרות להיות מטופלת שלה."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו