שאלה - העדר מחזור אחרי הפסקת גלולות

השאלה:
בחודשים אוגוסט וספטמבר לקחתי גלולות ברצף כדי לדלג על מחזור אחד. לאחר סיום החפיסות לא חידשתי את לקיחת הגלולות, אך מאז, גם בחודשים אוקטובר ונובמבר, לא קבלתי את המחזור. ברצוני לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכך ומה עלי לעשות.




תשובה:


תופעה זו היא תופעה נפוצה לאחר הפסקת שימוש בגלולות. אני מציעה לך להמתין עוד חודש-חודשיים לפני שאת פונה לבדיקות.

האם לפני השימוש בגלולות קיבלת מחזור סדיר? אם המצב לא יסתדר בחודשים הקרובים, ייתכן שיש לך הפרעה בביוץ.

אם את מעוניינת להיכנס להריון, גשי לרופא הנשים שלך לבדיקה ובירור. אם את לא מעוניינת להיכנס להריון, אני מאמינה שהוא ימליץ לך לחזור לשימוש בגלולות על מנת לקבל מחזור.

אך כמו שכתבתי, קודם המתיני עוד קצת כדי לראות אם המחזור מגיע ספונטנית.

בברכה,

ד"ר נעמה ורבין - אינפומד





רופאים ומכונים בפוקוס
רופאים בתחום
פרופ' (PhD) בנימין ברטוב פרופ' (PhD) בנימין ברטוב
מומחה בפריון ומורפולוגיה של תאי הזרע. קרא עוד
פרופ' אייל גור פרופ' אייל גור
מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים איכילוב. קרא עוד
מידע וכלים שימושיים

אינפומד בריאות דיגיטלית בע"מ