דלג לתוכן
פעילות גופנית ומחלות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/12/2006 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

1. אני מעוניין לדעת האם ניתן לחזק את שרירי פלג הגוף העליון והתחתון לאדם עם SMA3 זכר בן 27. 2. . כאשר אדם הנושא את המחלה מעוניין להוריד אחוזי שומן בגוף? האם ניתן לעשות זאת גם בדרך של פעילות גופנית מאומצת (כמובן שבמידת היכולת)?

תשובה:
מאחר ואינני מכיר בצורה יסודית את המחלה, אני לא יכול לתת תשובה מפורטת לגבי תרגול בה. על כך אני ממליץ להתייעץ עם הרופא המטפל המכיר : 1- את הידע התיאורטי על המחלה 2- את ההתבטאות הספציפית של המחלה אצלך .(אותה מחלה יכולה להיראות בדרך שונה אצל אנשים שונים). ככלל, אין היום מחלה שמונעת תרגול ופעילות גופנית . מחלות רבות שבעבר היו מונעות תרגול מקובלות היום כמאפשרות פעילות גופנית . ההבנה שפעילות גופנית מונעת מחלות משניות רבות מביאה אותנו להבנה שחשוב לתרגל גם במחלות מורכבות . לכן אני בהחלט ממליץ על פעילות גופנית גם בעלת רכיב אירובי, אך בהתייעצות עם הרופא המטפל המכיר אותך באופן אישי. רפואה שלמה ירון טילינגר - פיזיותרפיסט מוסמך מכבי שרותי בריאות
רופאים בתחום
ד"ר יונתן קוגן
ד"ר יונתן קוגן קרדיולוגיה
מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב, אסותא אשדוד, קרדיולוג מומחה במחלות לב והתמחות בהפרעות קצב
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 37 חוות דעת )
"דר תמר פדות קלויזמן רופאה מקצועית הסבירה בבהירות על מהלך הניתוח כמו כןרופאה מרגיעה מאד בנחת רוח נעים לשהות בקירבתה על כן אני מודה לה על הטיפול ממליצה בחום לעבור אצלה את הטיפול"
ד"ר ירון ברין
ד"ר ירון ברין אורתופדיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"יוצא מן הכלל. רופא לדוגמא."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו