דלג לתוכן
החסרונות של שיטת "הימים הבטוחים"
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/12/2007 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני וחברי קיימנו יחסי מין יום לאחר סיום הווסת ללא אמצעי מניעה, ורציתי לדעת אם אפשר להיכנס להריון אם היתה חדירה ונפלט מעט זרע בפנים, או שלא, בגלל הימים הבטוחים שלפני ולאחר המחזור.

תשובה:
שיטת "הימים הבטוחים" אינה בטוחה בכלל כאמצעי מניעה עיקרי. אמנם נכון שבימים אלה הסיכוי להיכנס להריון קלוש, אך עדיין אין להסתמך על שיטה זו. במקרה שלכם לא נראה שיש סיבה לדאגה. חשוב לזכור שכשיש חדירה ונפלט זרע, אפילו מעט, תמיד יש סיכוי להריון. אני ממליצה לכם לבחור אמצעי מניעה בטוח יותר משיטה זו, על מנת שתוכלו להנות מהפעילות המינית ללא חששות מיותרים. מידע על אמצעי המניעה הקיימים, תוכלו למצוא כאן: http://www.infomed.co.il/preg/birthControl.asp

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר שחר גבע - leo clinic
ד"ר שחר גבע - leo clinic רפואה אסתטית
מנהל רפואי , רפואה אסתטית - רשת קליניקות לרפואה אסתטית LEO CLINICS
פרופ' בנימין וולוביץ
פרופ' בנימין וולוביץ ילדים
5.0
( 12 חוות דעת )
"שמענו רבות על שיטת הטיפול הייחודית שלו והיינו חייבים לקבל אותה, הפרופ׳ איש נעים וסבלני והסביר באריכות על כל שלב ושלב בתוכנית, ניכרת מדבריו מקצועיות רבה וניסיון עשיר בנושא האסתמה של ילדים"
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו