דלג לתוכן
האם ניתן להגביר סיכוי ללידת תאומים?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/12/2007 תאריך עדכון: 23/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני ובעלי רוצים להיכנס להריון. אנחנו מאוד רוצים תאומים. זה החלום של בעלי. יש לי סיכוי לתאומים במשפחה כי אצלנו במשפחה זה דור כן, דור לא, וסבא שלי תאום. האם את ממליצה לי לקחת תרופות להגברת ביוץ? והאם יש סיכון בלקיחת הכדורים האלה, לי ולעובר?

תשובה:
כדורים ל"הגברת הביוץ" אינם מבטיחים הריון של תאומים, וכלל אינם מבטיחים הריון. אלה כדורים הנלקחים כשיש בעיה להיכנס להריון עקב חוסר ביוץ, לאחר בדיקות מקיפות. מאוד לא מומלץ לקחת תרופות כאלו רק בגלל שאתם חולמים על תאומים. הדבר עשוי לשבש את כל המערכת ההורמונלית שלך, ואף למנוע הריון כאשר הכדורים נלקחים ללא התוויה מתאימה. אני מקווה שלא יימצא רופא שיסכים לרשום תרופה כזו לצורך כך. אני ממליצה לכם לתת לטבע לעשות את שלו, ולקוות ולשמוח שאינך צריכה להשתמש בכדורים משרים ביוץ. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
ד"ר מיכאל ינקו
ד"ר מיכאל ינקו פסיכיאטריה
4.8
( 77 חוות דעת )
"מקצועי, סבלני, איכפתי"
ד"ר דביר גור
ד"ר דביר גור יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.8
( 6 חוות דעת )
"דוקטור גור רופא מעולה!! רגיש מתחשב סבלני ומקצועי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו