דלג לתוכן
האם מיגרנות, צריבות בנרתיק ותכיפות שתן הם סימני סוכרת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/07/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

הסימפטומים: סובלת ממיגרנות, צריבות תמידיות בפתח הנרתיק ובשתן (ללא דלקות בד"כ), תשישות כרונית, סחרחורות ותחושת עילפון לעיתים. שותה המון מים כ 8 ליטר והרבה יותר לפעמים. תכיפות בשתן, מצבי רוח משתנים, שינה טרופה. השאלה: אני נזרקת מרופא לרופא ונוטים להתייחס לבעיה שלי בביטול (אולי את בדיכאון?). אני ממש לא בדיכאון! למי עלי לפנות כדי לרכז את כל הבעיות ולהפסיק לנדוד מרופא אחד למשנהו? האם ייתכן שיש לי בעיה של סוכר?

תשובה:
קל מאוד לבדוק אם מדובר בבעיה של סוכרת. מדובר בבדיקת מעבדה פשוטה. את הסימפטומים שלך קשה מאוד לקשור זה לזה מבחינה רפואית, ולכן הועלתה השאלה של דיכאון, במיוחד כשאת מתארת גם שינה טרופה ומצבי רוח משתנים. 8 ליטר מים ליום היא כמות מוגזמת, ואין פלא שאת סובלת מתכיפות במתן שתן. אינני מבינה מדוע את שותה כמויות כאלה, אבל לאור התיאור ייתכן שאת סובלת מהפרעות אלקטרוליטריות על רקע של שתייה מופרזת. אני מציעה לך לפנות אל רופא המשפחה שלך, כדי שישוחח איתך, יבדוק אותך ויערוך כמה בדיקות מעבדה, ביניהן ספירת דם, אלקטרוליטים, תפקודי בלוטת התריס, ויטמין B12. אם הכל תקין, אל תשללי מראש ניסיון של טיפול אנטי דיכאוני זה או אחר, כי הוא עשוי לסייע לך.
רופאים בתחום
ד"ר שי מנחם
ד"ר שי מנחם אורתופדיה עמוד שדרה
מנתח גב ועמוד שדרה, מומחה בכירורגיה אורתופדית
ד"ר גיל באר
ד"ר גיל באר ילדים
5.0
( 3 חוות דעת )
"זמינות מלאה לתורים בטווחי זמן קצרים, ד״ר גיל באר היה נעים ונוח, הסביר לעומק מה הוא בודק ובדק דברים נוספים מעבר לנושא לשמו הגעתי, נתן חוות דעת ברורה ומקצועית ובעיקר השרה תחושה טובה ורגועה"
ד"ר חורחה פפר
ד"ר חורחה פפר גסטרואנטרולוגיה
מומחה בגסטרואנטרולוגיה וברפואה פנימית.
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו