דלג לתוכן

על הפסקת התרופה רדוקטיל

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/09/2007
1 דקות קריאה

שאלה:

אני מעוניינת לדעת אם הפסקת השימוש ברדוקטיל אמורה להיות בהדרגה. אני נוטלת את הכדור במינון של 10 מ"ג ביום, כחצי שנה בערך. בקרוב כנראה שאצטרך להפסיק את השימוש מאחר שהשגתי תוצאות יפות ולא אצטרך להמשיך את הטיפול. כל זאת כמובן בהתאם להוראת הרופא. אך האם ישנן תופעות לוואי לאחר הפסקת השימוש?

תשובה:

הפסקת רדוקטיל בדרך כלל לא נעשית בהדרגה. יש לתרופה זו תופעות לוואי בזמן נטילתה (עליית לחץ דם, כאבי בטן, כאבי גב, עצירות, כאבי ראש) אולם לא בהפסקתה. רפואה שלמה ד"ר אמיר בר-שי - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר דניאל לוין
ד"ר דניאל לוין רפואה אסתטית
פרופ' דורון נורמן
פרופ' דורון נורמן אורתופדיה
ד"ר מיכאל(מרק) ויסוקובסקי
ד"ר מיכאל(מרק) ויסוקובסקי עיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו