דלג לתוכן

אני לאחר טיפולי כימו והקרנות עקב סרטן השד. לאחרונה גילו אצלי בקע בסרעפת

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/10/2003
1 דקות קריאה

שאלה:

אני לאחר טיפולי כימו והקרנות עקב סרטן השד. לאחרונה גילו אצלי בקע בסרעפת ואני סובלת מבחילות נוראיות. נתנו לי כדור מסוג לוסק ולאחר מכן זוטון אך ללא הועיל . אני ממש סובלת מהבחילות וירדתי במשקל באופן דרסטי. מה לעשות ?

תשובה:

הבחילות עשויות להיות תופעת לוואי של הטיפולים הכמותרפיים או לנבוע מהבקע, או משניהם יחד. והטיפול שונה בכל אחד משני המקרים. כדאי לפנות בהקדם הן לגסטרואנטרולוג והן לאונקולוג להערכה של הסיבה לבחילות ולהתאמת טיפול נוסף מעבר לזוטון.
רופאים בתחום
ד"ר גדעון הכט
ד"ר גדעון הכט רפואת שיניים
ד"ר מיכל לאופר
ד"ר מיכל לאופר רפואת שיניים
ד"ר יעקב אולך
ד"ר יעקב אולך גסטרואנטרולוגיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו