דלג לתוכן

תופעות לוואי של התרופה גליבק לטיפול בלויקמיה

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/11/2007
1 דקות קריאה

שאלה:

אני חולת לויקמיה כבר כמעט שנה ומקבלת גליבק. מעבר לכל תופעות הלוואי אני מרגישה שאיבדתי את הנשיות שלי, ואיבדתי את החשק המיני. האם זה קשור לתרופה שאני נוטלת? בנוסף, אני מבקשת לדעת אם התרופה גליבק יכולה לשבש מערכות אחרות בגוף.

תשובה:

התופעות שאת מתארת אכן יכולות להיות כתוצאה מהגליבק, אך ישנן תופעות לוואי שהן יותר אופייניות לתרופה: בחילות, הקאות, פצעים בפה, שלשולים ופריחות. במקרים חריגים התרופה יכולה להשפיע על הלב, על הריאות ועל הכליות. ייתכן שתופעות הלוואי שאת מתארת הן תוצאה של סיבה אחרת – תרופות אחרות, מצב רוח, גיל המעבר, בעיות בזוגיות. אולי כדאי לבחון סיבות אחרות אם התופעה לא חולפת לאחר הטיפול. אני מצרפת קישור למידע נוסף: http://www.infomed.co.il/questions/q_091501_3.htm
רופאים בתחום
 פרופ' ברטוב- המרכז המקיף לפוריות הגבר
פרופ' ברטוב- המרכז המקיף לפוריות הגבר פריון הגבר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
ד"ר טלי פרידמן
ד"ר טלי פרידמן כירורגיה פלסטית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו