דלג לתוכן

מהי תסמונת מנייר קבלתי תרופת אגיסרק בגלל תחושות בלתי פוסקות של "'שי

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/01/2001
1 דקות קריאה

שאלה:

מהי תסמונת מנייר קבלתי תרופת אגיסרק בגלל תחושות בלתי פוסקות של "'שיכרות" (מעין סחרחורות) במשך חודשים (בא והולך). ב"פעילות הרפואית" של התרופה, מוגדרת זו "לטיפול בתסמונת מנייר". שאלתי היא - מהי תסמונת מנייר - מה משמעותה, השלכות, סיבות וכל מה שקשור לזה ? האם גנטי ? האם מסוכן ? כיצד מתפתח, האם כרוני ? והאם התרופה 'משכיחה' את התופעות או מרפאה ?

תשובה:

תסמונת מנייר היא תסמונת המאופיינת בצפצופים באוזניים ובתחושת סחרור. היא נובעת מהפרעה באיזון הנוזלים באוזן הפנימית. בקרוב תוכלו למצוא באתר פרטים רבים לגבי התסמונת ובינתיים מומלץ לעיין באתרים הבאים: www.menieres.org
רופאים בתחום
ד"ר איל רוסו
ד"ר איל רוסו אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
ד"ר חיים סטולוביץ
ד"ר חיים סטולוביץ עיניים
פרופ' אדריאן בקר
פרופ' אדריאן בקר יישור שיניים ולסתות (אורתודונטיה)
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו