"פרופ' שובמן יסודית בצורה בלתי רגילה, דואגת למטופל,אכפתית,אנושית,ממוקדת במטרה ,רגישה מאוד ,לא עוזבת את המטופל עד לקבלת אבחון מלא. ממליץ בחום"לקריאת חוות הדעת
"היי. כתבתי לכם מכתב תודה ארוך גם בדף הפייסבוק של אסותא. השילוב של יחס רגיש ואדיב של כל הצוות עם מקצועיות לעילא ולעילא . האווירה כולה שהצוות ובראשן הרופאה הנפלאה.
אסכם ואומר. שחזרתי הביתה שמחה ומרוצה מאוד ועל כך תודה רבה.
דורית"לקריאת חוות הדעת
"אני חושבת שד״״ר אמיר שרעבי רופא מעולה, עם גישה מאד נעימה ,ידע מקצועי גדול מאד, נעים הליכות .מזמן לא נתקלתי
ביחס נפלא וטיפול מעולה כזה.
רק לברך ולהעריך שיש לכם רופא כזה! הוא מפאר אתכם!"לקריאת חוות הדעת
"חוויה טובה ובטוחה. תחושה שאני בידיים מקצועיות,
לד"ר יעיש גישה מכילה, מכבדת, סבלנית ונעימה שיש בה מקום לשאלות והבעת חששות.
כל אלה יוצרים תחושת בטחון ורוגע! ממליצה מכל הלב"לקריאת חוות הדעת
"הגעתי לקמרי דרך המלצה עם קריסת כבד , חשד לשחמת , לחץ דם גבוה כולסטרול סכרת והשמנת יתר , לאחר איבחון של קמרי , הוא שינה לי את כל מערך התרופות שלקחתי במשך 10 שנים והם לא עזרו לי כלל , ואף רופא בקופ״ח לא התייחס לבעיות שלי ולטענות שלי , כבר בחודש הראשון לטיפול של קמרי , ירדתי במשקל , התאזנתי עם הסכרת והדלקת החריפה שהייתה לי בכבד , וכמובן האיזון בלחץ דם והכולסטרול, כל ביקור כל שיחת טלפון מקמרי מקצועית ומדוייקת , כולל הליווי של הדיאטנית במרפאה , וכמובן שאמליץ בשמחה על קמרי וצוותו , אני הגעתי אליו לפני שנה בדיוק עם קריסת כבד, כבר דיברו איתי על השתלה שאולי אזדקק לה , היום אני מאוזנת ושומרת על עצמי וקמרי זמין לכל שאלה או כל חשש שיש לי , ולכן אני ממשיכה אצלו לסבב נוסף של השגחה שלו וטיפול צמוד שלו , במילה אחת הוא אציל לי את החיים לפני שנה ואני אסירת תודה ❤️"לקריאת חוות הדעת