"ד״ר רות וינברג רופאה מקצועית, אדיבה וטיפלה בי במסירות ובסבלנות רבה. לא חשתי כאב או אי נוחות בזמן הטיפול. הטיפול עבר בנועם והתוצאה לשביעות רצוני. אמליץ עליה בחום."לקריאת חוות הדעת
"ברצוני לשתף אותכם על חוויה יוצאת מן הכלל
לא הרגשתי
טיפול בשיניים
לאורך כל הדרך
מקצוען אמיתי
כולל אלונה אסיסטנטית שמשלימה אותו
לסיכום ממליץ בחום לבצע טיפול אין מה לחשוש
בהצלחה"לקריאת חוות הדעת