"הגעתי עם הבן שלי בן 6, בכיתה א' לייעוץ בנושא קשב וריכוז. ד"ר מאירסון קיבלה אותנו בחיוך ובנועם.
האינטרקציה עם הילד היתה מעולה .
ד"ר מאירסון הקדישה לנו זמן רב, הסבירה בצורה ברורה את מסקנותיה וענתה על כל השאלות בסבלנות ובמקצועיות רבה."לקריאת חוות הדעת
"ד״ר הרגיל מקסים, סבלני, רגיש ובעל ראייה רחבה . רוכש בקלות את אמון הילד ומייצר שיח נעים ומכבד.
חוזרת אליו פעם שניה באמון מלא וממליצה עליו בלי סוף."לקריאת חוות הדעת