דלג לתוכן
 סיגלית רווה

סיגלית רווה

סיגלית רווה הינה מומחית לאסתטיקה ווולנס בעולם הבריאות והאנטיאייגינג
רופא/ה נצפה/ית ביותר

מרפאות

  • סיגלית רווה קליניקות לאסתטיקה ווולנס, מרכז רפואי בית הנדיב, הנדיב 71 , הרצליה
  • סיגלית רווה קליניקות לאסתטיקה ווולנס, כיכר המדינה וייצמן 57, תל אביב יפו
google map

אודות סיגלית רווה

סיגלית רווה - בעלים ומפעילת קליניקות מומחים לאסתטיקה ווולנס.
מהפכה בטיפולים אסתטיים, נשירת שיער ואנטי-אייג'ינג: מבוא לסיגלית רווה והשפעתה על אסתטיקה ובריאות

מי זו סיגלית רווה?

סיגלית רווה הינה מומחית לאסתטיקה ווולנס בעולם הבריאות והאנטיאייגינג.
היא הובילה יוזמות בתחום האסתטיקה והוולנס שעיצבו באופן משמעותי את התעשייה.
המומחיות שלה מוכרת לא רק על ידי עמיתים אלא גם מבוקשת על ידי ארגוני שירותי הבריאות המרכזיים וחברות הביטוח הפרטיות כאחד. הגישה ההוליסטית ליופי ובריאות הגישה של רווה מושרשת עמוק בפילוסופיה ההוליסטית שיופי ובריאות קשורים זה בזה באופן בלתי נפרד. היא דוגלת בטיפולים שלא רק משפרים את המראה החיצוני אלא גם מקדמים רווחה כללית.
פילוסופיה זו הנחתה אותה בבחירת יישום של פרוצדורות וטיפולים חדשניים התואמים את העיקרון הליבה של טיפול באדם כשלימות. באמצעות מחויבותה לטיפול הוליסטי, רווה הייתה גורם מכריע בהתפתחות הרפואה האסתטית,
תוך הבטחה שכל תוכנית טיפול תהיה ייחודית כמו האדם שהיא משרתת.
השיטות שלה חורגות מטיפולים שטחיים, ומתמקדות בטיפול מקיף הכולל את המכשירים והטיפולים הרגנרטיביים העדכניים ביותר.
מתודולוגיה אינטגרטיבית זו מבטיחה שהלקוחות שלה יקבלו את הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר ליופי ובריאות לאורך זמן.

הרקורד של רווה מתגאה בשותפויות מוצלחות עם ספקי שירותי בריאות מובילים, כולל שירותי בריאות כללית ומאוחדת בישראל.

באמצעות בריתות אלה, היא קידמה פרויקטים המשלבים אסתטיקה בתוך הספקטרום הרחב יותר של שירותי הבריאות, ומבטיחים שהמטופלים יקבלו תוכניות טיפול הוליסטיות המותאמות לצרכים האישיים שלהם.
התאמה אישית של אסטרטגיות אנטי-אייג'ינג מהחוץ אל הפנים ומהפנים אל החוץ: הגישה של סיגלית רווה למאבק בסימני ההזדקנות כוללת הערכה מפורטת של סוג העור, אורח החיים ופרופיל PRP לשיקום שיער ולחידוש העור, ביו-ממריצים של קולגן, חוטי הידוק או שימוש במיקרונידלינג רפואי ופילינגים רפואיים, בוטוקס וחומצות הילארוניות.
כל זאת על מנת למקסם את התוצאות, לקבל מראה טבעי ורענן, ולהבטיח שהלקוחות יקבלו את הטיפול היעיל והמותאם אישית ביותר האפשרי.

הטיפולים הייחודיים בהם מתמחים הרופאים בקליניקות הבוטיק סיגלית רווה:

עירוי ויטמינים ומינרלים:

מציעים פתרון מחייה להעלאת רמות האנרגיה ולשיפור הבריאות הכללית והחיוניות. על ידי אספקת חומרים מזינים חיוניים ישירות לזרם הדם, טיפולים אלו מספקים דרך מהירה ויעילה לחדש את הגוף שלנו, על כלל איבריו וחלקיו. בין אם אתן מעוניינות להעלות את רמות האנרגיה שלכן, לשפר את תפקודה של המערכת החיסונית או ליהנות מתחושה כללית של רווחה, עירוי של ויטמינים ומינרלים יכול למלא תפקיד מכריע ולעזור לכן להשיג את זה.

טיפול ב-PRP:

פתרון טבעי לנשירת שיער, וטיפול אנטיאייגינג לפנים ולצוואר הבנת ה-PRP והיעילות שלו טיפול בפלסמה עשירה בטסיות (PRP) הוא גישה טבעית המשתמשת במנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף לטיפול בבעיות אסתטיות.
Raveh  ניצל את כוח ה-PRP כדי לעורר ייצור קולגן ולקדם התחדשות רקמות. טיפול זה, הכולל מיצוי והחדרה מחדש של טסיות הדם של המטופל עצמו, הוכח כיעיל בשיפור מרקם ועמידות העור.

כוח הריפוי של מכשירי אוזון:

טיפול באוזון הוא אמצעי נוסף שרווה הציגה ללקוחותיה, תוך ניצול תכונות החמצון העוצמתיות שלה כדי לחדש ולתקן ברמה התאית. טיפול זה הראה תוצאות מדהימות בשיפור איכות העור, חיזוק החסינות וגירוי תהליך הריפוי.
עתיד הרפואה האסתטית עם סיגלית רווה אימוץ טכנולוגיות חדשות באסתטיקה המחויבות של סיגלית רווה לעתיד הרפואה האסתטית מושרשת בחקירה המתמשכת שלה ואימוץ טכנולוגיות חדשות. היא מבינה שהתחום מתפתח כל הזמן, עם טיפולים חדשניים שצצים ויכולים להציע תוצאות יעילות יותר וארוכות טווח יותר. הגישה החדשנית שלה מבטיחה שהמרפאה שלה תישאר בחזית, ותציע ללקוחות את הפתרונות המתקדמים ביותר לדאגות הבריאות והאסתטיקה שלהם

 החשיבות של מוצרי טיפוח עור בדרגה רפואית רווה גם מכירה בתפקיד המכריע שמוצרי טיפוח עור בדרגה רפואית ממלאים בשמירה על בריאות וחיוניות העור. מוצרים אלה, המכילים ריכוזים גבוהים יותר של מרכיבים פעילים מאשר אפשרויות ללא מרשם, הם חלק בלתי נפרד מתוכניות הטיפול שלה. על ידי שילוב טיפולים מקצועיים עם משטר טיפוח ביתי מותאם אישית, רווה מעצימה את לקוחותיה להשיג ולשמור על תוצאות מיטביות, וקובעת סטנדרט חדש בתחום הרפואה האסתטית.
  • שירות ניתן בשפות: Hebrew Flagעברית English Flagאנגלית Russian Flagרוסית

עובד עם

תחומי טיפול

  • שיער נשירת PRP
  • פנים PRP
  • סקולפטרה, אסטפיל
  • בוטוקס
  • עירוי ויטמינים
  • תרפיה באוזון
  • אנטי-אייג'ינג
  • חוטי מיצוק
  • חומצה הילארונית - עיצוב ופיסול פנים
  • מיקרונידלינג רפואי - דרמפן
  • פילינג רפואי

קישורים

באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו