"הייתי לפני שנים אצל פרופ לברון, רופא משכמו ומעלה ובזכותו בגיל 47 ו 48 ילדתי את ילדי מביציות שלי. הפרופסור מקצועי, ישר אמין מאוד, איש ורופא מדהים. כל החויה בזכות פרופ לברון הייתה מעולה. אני מודה לו על טיפול מסור והכי טוב שהרפואה מכירה. עו"ד סיגלית ישעיהו"לקריאת חוות הדעת
"חוויית הטיפול שלי אצל רופא השיניים הייתה מצוינת מכל הבחינות. מהרגע שנכנסתי למרפאה קיבלתי יחס חם ואדיב מהצוות, מה שגרם לי להרגיש בנוח ובטוח. הרופא היה מקצועי מאוד, סבלני והסביר כל שלב בצורה ברורה, מה שהוריד כל חשש שהיה לי לפני הטיפול. במהלך הטיפול עצמו הורגשה עדינות, דיוק ותשומת לב לפרטים, והכול נעשה באווירה רגועה ונעימה. בסיום קיבלתי גם הסברים והמלצות להמשך טיפול ושמירה על בריאות הפה. זו הייתה חוויה מצוינת שגרמה לי להרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש."לקריאת חוות הדעת