"לא היה מקרה מסובך אבל הבת שלי, הגיעה עם כאבים בכתב בעקבות שחייה מרובה לאחרונה, ד״ר יאיר היה סבלני בדק אותה בקפידה והסביר לה בגובה העיניים.
סה״כ הייתה חוויה טובה"לקריאת חוות הדעת
"המרפאה מאוד נעימה . מרגע הכניסה צוות הקבלה מקבל אטתך בפנים מחייכות . וישר בודקים את הצורך שהגעתה .
כמו כן המקום נקי . והצוות מאוד מאוד נחמד . שזה משנה את כל החוויה של טיפול שיינים . ממליץ מאוד . מקצועי ונעים."לקריאת חוות הדעת
"ד״ר שלמה דוידוביץ לא מיהר לנתח. בדק שלח לזריקה אפידורלית תחת שיקוף ועוד וכשזה לא עזר ( 7 חודשים) נאות לנתח ואחרי שעתיים נסעתי הביתה אלא שבדיוק בשעה הזאת היתה הפגנה ובמקום להגיע אחרי שעתיים זה לקח 6 שעות אבל לא קשור ככלל לרופא"לקריאת חוות הדעת