"ד״ר רודי מצויינת מבחינת ידע וכו׳ אך דבר שהייתי ממליצה לשפר הוא זמן ההמתנה במרפאה עד לכניסה לרופאה ומשך התור
הייתי כמה פעמים בודדות ובכל הפעמים המתנתי כחצי שעה עד שעה + כדי להכנס
וגם כשכבר נכנסתי התור הוא כ20 דק עד 50 דק
לפעמים אנחנו לחוצים בזמנים וזה קצת מקשה.."לקריאת חוות הדעת