"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות
ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף
היחס היה מזלזל,קר,לא נעים
לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי
ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי
הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה
לא אמליץ להגיע אליה
תודה"לקריאת חוות הדעת
"ד"ר בלייכר נעימה, עם הומור, מפיגה כל חשש ואומרת את הדברים בצורה ברורה ומשכנעת. היה לי נעים להיות המטופלת שלה ואמליץ באהבה גדולה לכל מי שתצטרך, עליה."לקריאת חוות הדעת