"דר מטלון מתיחס בנועם , מתיחס לכל הבעיות .
נותן הסברים מצויינים, הביקור אצלו מהווה חוויה נעימה ,עם תחושה שיש על מי לסמוך ושאני בידיים מצוינות.
תודה על הכל ואחזור לביקור נוסף"לקריאת חוות הדעת
"היי. כתבתי לכם מכתב תודה ארוך גם בדף הפייסבוק של אסותא. השילוב של יחס רגיש ואדיב של כל הצוות עם מקצועיות לעילא ולעילא . האווירה כולה שהצוות ובראשן הרופאה הנפלאה.
אסכם ואומר. שחזרתי הביתה שמחה ומרוצה מאוד ועל כך תודה רבה.
דורית"לקריאת חוות הדעת